Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 3931 ggr
Pagan
0

Torsdag 5 augusti

Godmorgon alla goa människor

Hoppas att natten varit god och att vad än dagen har i sitt sköte så hoppas jag att Ni styr skutan och rattar dit Ni ska.

Jag litar på mitt livs flöde, och följer med dit det tar mig.

Om vi bara stannar upp en sekund och lyssnar på vår känsla - så tar oss i regel flödet till helt rätt plats. Det storslagna och universella flödet för oss, som en kvist i en bäck, dit vi ska - om vi bara släpper taget, struntar försöka styra själv och litar på Universums kraft.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Godmorgon allesammans!

Tack Pagan för din fantastiska affirmation!Kyss

Tänk om man vågade släppa taget, och bara föja flödet utan att styra, här släpper jag bara taget stund vis..jag når aldrig helt fram…det är en lång process, något att ständigt jobba på.

Här vaknar jag till grå väder, och har inte sovit så bra i natt, vår Svea har vankat runt och väntat på att lillmatte ska komma hem!, lillmatte har sovit hos farmor i natt och Svea vill ha sin flock samlad Cool.

Låt dagen fyllas av glädje!

Elpida
0

God morgon Pagan, Nillan och alla andra som trillar in!

Ännu en härlig affirmation Pagan, gårdagens gick ju inte så bra när jag kom hem så jag tar nya tag idag! Ska släppa taget och låta mig föras dit JAG vill..förmodligen till blåbärsskogen ikväll ha ha =)

Nillan vad skönt att det gick bra för Svea igår! Här vaknade jag till sol idag och jag hoppas det håller i sig.

Skjut inte upp till imorgon vad du kan göra idag heter det ju men i Pagans fall vet jag inte, känns som att den bruttan kanske behöver lite semester på semestern nu =) ;-) Vi andra kan ju göra ett försök =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

Jag bara gillar att vakna upp till dina överraskningsaffirmationer Pagan Kyss

Nillan så kul ang. Svea Skrattande

Vi lyssnar på dina ord Elpida   

Ha det alla/ kram

Isa56
0

Godmorgon Pagan, Nillan och alla ni andra vänner här. Skrattande

En härlig affirmation som jag försökt leva efter hela min semester, med sådär resultat. Oskyldig

Nillan, jo jag känner igen det där, vår Bounty (vår labbe som är 8 år)är likadan vandrar runt som en osalig ande när husse inte är hemma. Flört

Elpida jag hoppas du får sol resten av dagen också. Och att du hamnar i blåbärsskogen.Tungan ute

Spanaren stor kram till dig hoppas din dag blir bra.Kyss

Själv vaknade vid 6 av att Bounty stod och ulkade vid dörren, Snabbrush ur sängen och öppnade dörren. Tyvärr inte tillräckligt snabb. Men, men han är duktig för han går alltid till dörren och mår illa på golvet där. Så golvet blir tvättat där med jämna mellanrum. Sen klädde jag mig och åt frukost, efter det gick jag och la mig igen, Det där med turbofart ur sängen är inte min grej Flört Mulet men lagom svalt och skönt ute.

Hoppas ni alla får en fin dag.

Kram Isa

Fetch

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[Spanaren]
0

#4 Ulkande hundoch raketfart … känns igen … ibland Flört

Kram tillbaka/ kram

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Jag har sovit högt uppallad med huvudet och faktisk sovit ganska skönt. Man jag känner mig väldigt trött idag. Känner att jag måste ta ett par dagars lugn och ro. Ingen blödning inatt heller. Hoppas det håller sig nu.

Vädret här är molnigt. Det har regnat inatt, ganska kraftigt på sina ställen hörde jag på radion. Det blir ingen sol idag så det passar ju ganska bra att bara ta det lugnt och bara göra det min själ vill och inget annat.

Ha en bra dag!

Elpida
0

#6 Nu fick jag faktiskt lite förkänsla inför höstkvällarna. När man får packa in sig i en filt, tända ljus, koka thé och bara försvinna in i en bok…=)

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

# 7 - Det är faktiskt ganska skönt när hösten kommer då man känner att allting lugnar ner sig och man kan börja tända ljus och lampor. Men vi är inte där ännu.

Elpida
0

#8 Nej absolut inte, jag har inget emot sommar ett tag till. Jag älskar ju sommaren =), men alla årstider har sin tjusning.

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

# 9 -Absolut! Tänk om det hade varit ständig sommar alltid. Hade inte varit så kul. Jag har ganska svårt för vintern ibland, till exempel Januari och Februari tycker jag är sååååå låååånga och tråkiga.

Pagan
0

Tjillivippen

Här har målats och duttats hela förmiddagen men nu kom regnet, så jag ska lägga mig med en bok och bara slappa lite innan middagen. Skönt att du sovit Gilla, blev orolig igår.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 11 - Fast jag sovit så är jag så otroligt trött idag. Men jag kämpar inte emot utan följer med, för det är kanske så att kroppen vill ha en stilla dag.