Onsdag 4 augusti
Godmorgon alla goa människor. Välkommen till onsdagen den 4:e augusti. Låt detta bli en enastående dag.
Idag är du - hel, perfekt, stark, kraftfull, kärleksfull, harmonisk och lycklig- tänk på det!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godmorgon allesammans 
Tack för den härliga affirmationen Pagan 
Jag känner mig lite nervös och orolig, min Svea ska på återbesök till veterinären och få en ny bedömning…kanske ska det sättas in en tuffare behandling.
Ha en dag full av skönhet!
Godmorgon Pagan, Nillan och alla ni andra 
Pagan, att sitta uppe "mitt i natta" för att bli först med godmorgontråden. Är inte det lite fusk? ( jag är lättroad ju)
Har du provat att gå upp tiiiidigt på morgonen? Skämt åsido. Tack för en fin affirmation, visst är jag perfekt. Någonstans finns ju den perfekta kroppen, hm får leta vidare.
Nillan jag ska hålla tummen för Svea, man lider själv när ens älskade husdjur är sjuka eller har ont. Kram på både dig och Svea.
Idag blir det en kort tur till Klippan, batteribyte på klockan, lämna klänningen min dotra köpte i måndags men som råkade hamna i mina kassar. Fortsatt grubbel på inpackning av två stycken stora "gosedjur" tror jag ska köpa två billiga fleeceplädar och knyta in dem i, sånt är det alltid användning för.
Ha en skön dag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Morrn morrn!
Kärleksfull, harmonisk och lycklig… Det låter bra för de senaste två kvällarna har jag varit lättirreterad och så där pms-ig, fast det inte är pms. Förmodligen har det något med för lite sömn att göra, har liksom bara velat bli lämnad ifred. Inte så lätt när maken inte varit hemma och man står där med hus, hund, barn o hamster som alla ska ha sitt…MEN, idag är jag huuuur kärleksfull som helst och lyckligt!!! Jag hoppas nämligen att maken ska gottgöra att han inte var hemma på vår bröllopsdag igår och umgås lite med sin hustru! ;-)
Japp, känner redan vilken toppendag det här blir - tack Pagan! =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej!
Jag älskar att få mötas av affirmationer, klokord och hopp om bättring till var och en av oss 
Lev idag!
Nillan, här hålls tummar och tassar för Svea/kram
Godförmiddag.
Ett halvt kilo lättare sen i måndags. Det går på rätt håll. Det är inte alls så jobbigt längre.
Men natten var väldigt orolig. Antar att jag var för mycket uppspelt i natt när jag skulle lägga mig. Så typiskt jag!
Nillan, jag håller tummarna!
Soligt med lite moln är det idag.
Ha en bra dag alla!
#5 Gilla vad du är duktig!! jag skulle behöva orka ta det beslutet..men inte riktigt nu
Jag är såå lycklig nu!
Det gick bra idag för Svea, veterinären sa att hon tyckte att Svea svarat bra på behandlingen, och att att hon är försiktigt optimistisk
.
Jag är mer än det jag är överlycklig just nu, en strimma av hopp har givits oss!
# 6 - Beslutet kommer till en när man kan klara det. Jag har väntat på detta beslut i två år!
Skönt att det gick bra för Svea idag 
#3 Elpida hoppas du haft en fin dag idag.
#6 Vad roligt, jag ska fortsätta hålla tummen för Svea. 
#7 Grattis Gilla det går åt rätt håll. 

Vad härligt att komma in här och se vilket positivt gäng ni är.
Spanaren - tänker på dig, det vet du. Varje dag.
Isa, lyckats paketera presenterna? Smart idé med filtar tycker jag. Blir en present som håller länge.
Nillan, vad glad jag blir. Vet ju att du oroat dig en tid för lilla Svea, vad skönt att det äntligen går åt ett positivt håll.
Gilla, du har rätt i att det kommer en dag då man känner att NU jäklar så….och då blir det plötsligt lite lätare att genomföra vaddetnuär som är så jobbigt att ta första steget på. Skitbra jobbat.
Elpida, Hoppas du varit/känner dig lite mer positiv till sinnet nu , kan ju oxå vara så att nu när semestern är över så får man en liten baksmälla, för man vet ju att det dröjer till nästa ledighet.
Min dag har gått bra. Har äntligen lyckats få måleriet nästan klart. Får ju erkänna att jag råkat kludda med det vita utanför på ett par ställen. Så det återstår att kludda över med rött igen. Annars så är jag i stort sett färdig. YES!! har en del "ska bara" kvar oxå, men efter denna pärsen så är det bagateller..Kram och trevlig kväll på Er.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#9 ja nu är de inpaketerade, med en filt sen köpte jag en tvättbag med kitty och stoppade krokodil och filt. hunden blev inpackad i filt och nerstoppad i en bag med Barbapapa på. Så de blir förhoppningsvis bra. 
Chokladen är egenhändigt stickade halsdukar. Hur många jag än stickar till den familjen så försvinner de på löpande band trots att de två stora säger sig inte använda halsduk.

Hej
Min dag har varit bra. Jag åkte till Trollhättan efter jobbet, köpte virkgarn, tänkte virka dukar.
Det var så länge sedan jag virkade. Det blev mörkgrått garn passar bra till min grå soffa, tapeter. Allt går ton i ton.
Godkväller!
Jag har sett på film ikväll och nu rullar åskan förbi här med dunder och brak. Regnar gör det också, väldigt mycket.
Godnatt och sov gott!