Tarot iFokus

Tarot

Etikettofftopic
Läst 1363 ggr
[GunillaR]
0

OT - Beställt visitkort!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu har jag beställt visitkort. 50 kronor för 250 stycken. Specialerbjudande just nu. Beställt på Vista Print som just nu har reklam härinne på iFokus.

Om ni ska beställa något så se upp väldigt noga så att ni inte köper hela företaget, för under tiden man ska välja och registrera in sina uppgifter så får man nya erbjudanden som man måste hålla för ögonen och bara klicka vidare.

För det var ju bara 50 kronor jag skulle betala.

Trodde jag!!!!

Frakten kostar 76 kronor

Och så kom momsen till med nära 40 kronor

Så det hela kostade 157 kronor.

Men det var ändå ganska billigt för 250 kort!

Nu kan jag lägga ut dem i butiker jag besöker och lite överallt, så att folk ser att jag syns.

Det lustiga var att jag frågade häromdagen här hur jag skulle göra för att synas och då fick jag till svar något om att jag skulle satsa något. Det kan ju vara dessa 157 kronor. Om det skulle ge något med att lägga ut korten, då är insatsen värd varje öre!

Här kommer föresten bilden, ska bara ta bort telefonnummer för det behöver inte stå härinne

Vad tycker ni? Skulle jag kunna ta bilden och använda på min hemsida?

[GunillaR]
0

Jag sparade baksidan helt blank och vit, så då kan man använda denna att skriva små meddelanden på.

Smart va Tungan ute

Pagan
0

Så fina Gilla. Klart du ska ha den på din sida. Kanske var detta ditt svar från oraklenFlört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Jag tror så! Har redan lagt in bilden på första sidan. Jag tyckte det blev bra. Får se om jag ändrar på de andra färgerna.

Får sova på saken!

Pagan
0

Var inne och kollade, jättefint - Jasså du kommer SOVA?Tungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 4 - Det blev inte så mycket sova inatt. Antar att jag hade för mycket i huvdet, he he Cool

[Spanaren]
0

Beställde i våras visitkort 2 ggr plus något mera gratiserbjudande och det blev inte alls lika dyrt för mig som för Gilla.

Jag nappade när visitkorten var gratis plus de andra sakerna så det blev bara frakten plus att jag ville vänta längre på sakerna.

Jag är jättenöjd och när jag fick allt jag ville ha, så gick jag ur för nya erbjudanden kom flera gånger i veckan … kändes det som.

/kram

[GunillaR]
0

Hmm………… ser ut som jag blivit lite lurad kanske……….Obestämd. Man får onekligen se upp vad man beställer därinne.

Jag har redan fått erbjudande om hemsida gratis en månad och som sedan skulle kosta 40 kronor i månaden.

Men det får nog vara bra som det är nu med visitkorten. Hoppas nu att de blir bra i alla fall.