Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 4385 ggr
Pagan
0

Måndag den 2 augusti

Godmorgon på er. Bär med Er följande affirmation under dagen som följer. Pagankramar i massor.

Jag är stolt över den jag är

Såklart att Du är - för Du är unik och enastående. Andra ser det, andra beundrar det och njuter av det. Nu är det tid att Du själv bekräftar Det. Var stolt över den Du Är! Precis så som Du är!

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon Pagan och alla ni andra Skrattande

Tack för dom orden Pagan, den ska jag ta med mig. Sista semesterveckan, sen blir det jobb igen.

Idag blir det en heldag på Väla med "dotra".Tungan ute Vi överger gubbar, ungar och hundar,dom får leva på rester. Flört travar runt i affärer och för det mesta bara tittar, äter en bit mat. En- två gånger om året gör vi så, tar en heldag med bara tjejsnack.

Ha en skön dag.

(Jag tog bilden i lördags, nu börjar Pensèerna krokna.)

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Godmorgon på er alla godingar Glad

Vilken härlig affirmation!!! Kyss

Härligt med tjejsnack Isa!! Gubbsen kan mer än de trorOskyldig åtminstone när kvinnfolk inte är i närheten.

Jag vet ännu inte hur jag ska ägna min dag…känns lite märkligt!

Ta för er av dagen!

[Spanaren]
0

#0 Pagan   och tack för dina tänkvärda ord!

Se framåt och njut av varje dag som vårt vackra Sverige kan erbjuda oss.

#1 Tacka för den glädje dina vackra penséer spred!

#2 Djupandas bara Nillan och inhämta din dag.

Själv ska jag glädja några sorgsna anhöriga med att fylla upp med lite mjölk, mjukt bröd, smörgåsmat och kanske även bära över lite fryst fläskpannkaka, när dom kommer hem i kväll för ett kortare vistelse i hemmet.

/kram Spanaren

Pagan
0

Letade lite affirmationer igår som Ni ser så var det en lyckad jakt.Kyss

Nu skiner solen i min del av världen. Ska göra mitt bästa av denna dag. Tänker på Er Spanaren. Kram

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

God förmiddag!

Det har regnat och skulle visst komma skurar idag, men sedan uppklarnande. Faktiskt så tittar lilla solen fram här mellan molnen. Nu börjar det dofta friskt och gott utomhus. Jag märkte det igårkväll när jag stod på balkongen.

Jag har börjat min viktminskning idag, så önska mig lycka till. Det kan behövas. Första veckan är alltid ett litet helsicke men jag ska klara det. Det är många kilon som ska bort.

Spanaren, ni får lite extra tankar idag.

Elpida
0

God förmiddag!

Här har det slutat regna och det seer lite ljusare ut på himlen…. hoppas det spricker upp till eftermiddagen!

Himlans så bra att du delar med dig Pagan, det behövs lite påfyllning nu efter semestern när man legat av sig fullständigt! =) Har lagt in The Secret på toaletten för att påminna mig själv varje morgon…

Nillan och Spanis, ni har så rätt. Ta bara dagen som den kommer och njut av det som finns runtomkring! Skönt för dina anhöriga att komma och bli ompysslad lite av dig Spanis!

#5 Du har mitt fulla stöd Gilla!!!! Det är bara att ge sig fanken på det och inte tillåta sig minsta tanke som närmar sig onyttigheter…. säger bruden som gick ner två kilo på semestern för att genast äta upp dem igen så fort hon kom hem….

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[Spanaren]
0

#4 och #5 Tack för er och alla andras medkänsla och sådant värmer mig och resten av de anhöriga mycket länge Kyss

[GunillaR]
0

Vissa dagar ska man helst ligga kvar i sängen och inte göra någonting alls. Denna dag tycks vara en av dessa, så nu sätter jag mig i fåtöljen och läser på min bok och tjurar en stund.

Isa56
0

Har precis kommit hem från en skön dag på Väla (stort köpcentrum utanför Helsingborg) Vi började på Ikea, efter en runda där som avslutades med middag på restaurangen, kånkade jag ut med två stora gosedjur (en hund och en krokodil) till de minsta barnbarnen som fyller år nu. Sen blev det tröja till den äldste och stora örhängen till flickan. De ska bli kalas för allihop på lördag. Det var lagom mycket folk så det gick bra att strosa runt och kika lite här och där. Nu är jag trött i fötterna, vi körde vid halvtio imorse.

Ja, slarv med maten har det blivit hela semestern, dags att bita slarvet i "rumpan" och titta ordentligt på vad det är man stoppar i munnen.Obestämd

Varma kramar till er Nillan, Spanaren och dig Gilla.Kyss

Ha en skön kväll.

Kram Isa

School Supplies

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Doris
0

God kväll alla Nu har jag jobbat klart mina natt pass är nu ledig tills nästa måndag Jag har inte lagt mina kort ännu jag får väl skylla på jobb och främmande förra veckan. Ska försöka komma i säng tidigt har lite svårt att vända tillbaka efter natt vak

Ha en fortsatt bra kväll

Kramar

dolla

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Nu har första dagen gått på lågkolhydrat. Har mått som en skit. Lite yr, lite illamående, lite trött, lite kallsvettig - precis som det ska vara. Det blir två dagar till sådär och sen börja kroppen hitta sig i sin balans. Nu står den och vrålskriker efter choklad, bröd, glass och kaka. Skriket kommer bli mindre för varje dag.

Gick denna dag bra så ska ta mig sjutton de andra 364 också göra det!

Natti!

Pagan
0

Snyggt jobbat Gilla, svårast är alltid att faktiskt följa sitt beslut.

Jag har haft fullt upp idag. Tagit igen de regninga dagarna minst sagt. I kväll blev jag våldgästad av 4 vänninor som hade med sig god mat, vin, nybakat bröd och massa gott humör. Maken är på kurs så de passade påSkrattande Totalt oväntat men så jättetrevligt.

Nu har alla åkt hem och jag är jag så pigg att jag undrar om jag någonsin behöver sova.

Nattinatti allihop.

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

Mmm Gilla, vet vad du menar. Det där jäkla suget hela tiden, som infinner sig på kvällskvisten för min del… Igår lyckades jag hålla mig till två rutor mörk choklad,,,det går så sakteliga framåt. Rom byggdes ju inte på en dag som bekant =)

Vet att du klarar det Gilla, man får se det som du säger. Om några dagar avtar det och sedan blir det lättare och lättare !! =)

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

# 13 - Det där suget lyste med sin frånvaro igår och jag tror inte att det kommer. Det är det som är fördelen med kolhydratmetoden, att man inte blir sugen. Man är inte ens hungrig. Men kroppen mår inte bra de första dagarna. Speciellt detta är ett tecken på att jag ätit alldeles för mycket socker/stärkelse.

Man har också en liten sorg efter alla sina godsaker, men det är bara att tänka på mindre klädstorlekar så går det att härda ut.

Elpida
0

Inget sug!!! Skulle iofs inte klara att leva helt utan kolhydrater, dessutom finns det väl en risk att man går upp igen så fort man börjar äta dem lr? Dra ner på dem skulle jag definitivt kunna göra men egentligen behöver jag bara sluta med sockret….

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

# 15 - Nej inget sug. Jag äter 30 gr fullkorn på morgonen, sen inget mer i kolhydratväg. Har gått ner ett halvt kilo sedan i måndags.

När man börjar äta igen så beror det ju på vad man äter om man går upp i vikt. Håller man sig undan kakor och annat sött, så ska man kunna hålla vikten.

Elpida
0

Jag SKA hålla mig undan kakor och sött

Ska jobba på min affirmation där jag är en kak- och sockerfri människa!!!! =)

"Du har alltid två val"

[GunillaR]
0

# 17 - SkrattandeSkrattandeSkrattande