Godförmiddag!
Här har regnet också slutat och solen kikar fram. Några tunna moln finns men jag tror det blir en solig dag.
Inatt blev jag avbruten i min sömn då brandvarnaren började pipa, de små korta pip som hörs då batterierna börjar ta slut. Jag trodde att jag skulle kunna sova ändå, men till slut konstaterade jag att det inte skulle gå så bra. Då var klockan fyra. Så jag hämtade in stegen, klättrade upp och tog bort ytterhöljet på brandvarnaren och så tystnade den.
Sen gick jag och lade mig och somnade, men jag har inte sovit färdigt, känns det som.
Får väl ta mig en lur i eftermiddag. Jag ska ändå slappa idag. Kanske det blir en stund i solen om det inte blir regn förståss. Vi får se.
Jag önskar er alla en skööön lördag!

ha ha ha, du påminner mig om att jag en gång lade undan övervåningens brandvarnare - vi höll på med takrenovering - när sedan batterierna började ta slut så pep den så där irriterande på nätterna. Jag letade och letade, var gång jag trodde jag närmade mig den, så slutade den pipa. Trodde jag skulle bli galen. Natt efter natt på samma sätt. Hittade den tillslut, men sååå störande det var.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godförmiddag Pagan, Gilla och alla ni andra 
Pagan jag hoppas du fär en fin dag idag, med sol.
#1 Visst är det skönt med en tupplur på eftermiddagen, eller hur?
Här skiner solen och det är såå skönt ute. Men var tog tiden vägen?
Timmarna har bara svishat förbi, sitter med en läggning och är helt inne i det.
Beslutsångest är bara mellannamnet på mig i dag. Jag har så mycket jag vill göra, men jag hinner inte allt så jag måste välja, svårt, svårt.
Nåja det värsta som kan hända är att jag blir sittande, hihi. Inget springer ändå från mig, tyvärr.
Ha en skön lördag.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God dagens mina damer 
inte heller jag får sova gott!, jag vaknar med ett ryck vid tre-tiden varje natt nu..med hjärtat hårt bultande inte som efter fysisk änsträngning utan det slår mycket långsamt och väldigt hårt. Jag har inget minne av några drömmar heller.
Solen tittade fram bakom molnen så jag ska ut och fixa i trädgården.
Ha det bra
Kram till alla från Spanaren
Hej Spanaren.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
# 2 - Ja de ska ju föra liv och väcka en om det behövs, men detta såtutande kan göra vem som helst galen. Nu får jag kontakta vaktmästaren och be om hjälp att ta ner batterierna, och sedan får jag be om hjälp att sätta upp den nya. Jag fixar nämligen inte att stå på en stege och ha båda händerna fria. Jag får svindel och mår illa. Löjligt, ja jag vet.
# 5 Välkommen tillbaka Spanaren. Härligt att se dig igen 
#6 o #7 Tack Isa och Morgaine 
Hej och varmt välkommen tillbaka Spanis 
Vår Ljusspridare har fattats oss !
#9 Du är för härlig Nillan
och tack för välkomnandet 
God eftermiddag Här har solen tittat fram efter regnet som har varit.
Har lagat en god middag som vi ska äta snart. Jag jobbar 2 nätter till sedan så är jag ledig
Ha en bra lördag kväll alla
Kram/dolla
Allting är möjligt
God eftermiddag!
Jag har faktiskt suttit en stund på balkongen i solen. Det blev sol nu på sena eftermiddagen. Annars tar jag det lugnt idag, läser lite bok och slappar allmänt. Det får man göra ibland.
För snart väntar mycket målerijobb
.
Ha en skön lördagskväll

Hej Spanaren, mycket trevligt att se dig här igen.
Uppehåll till mesta delen, men det har blåst som attan. Här har det blivit lite målat iallafall. Regnet är nu åter här, så det blir till att slappa resten av kvällen. Ganska najs
Go lördagkväll på er.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot