Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1435 ggr
nillanb
0

Godmorgon fredag 30/7

Godmorgon på er allesammans Glad

Vilket regnande!

Jag har inga planer på att lämna mitt hem idagTungan ute, jag har plockat fram vinbären ur frysen och planerar att koka gele och saft i dag.

Önskar er en givande dag!

Isa56
0

Godmorgon Nillan och alla ni andra Skrattande

Saft och gele det är gott,Tungan ute vi har inte så mycket i år torkan och fåglarna har tagit sin del.

Igår blev det ett farande lite hit och dit. lFick köpt nya torkarblad, och vi hittade en loppis vi inte varit på innan, tyvärr lite sent på dagen. Men det är så nära så vi ska köra dit nån dag lite tidigare.

Det kom några regnskurar igår och det är skönt idag är det mulet och regnet hänger i luften, får se hur det blir.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Regnet det bara öser ner….Godmorgon i stugorna. Ja bönderna är säkert jätteglada. Det är ju välbehövligt. Imorgon förespås bättre målarväder iallafall. Har Din länk från Norge Nillan, förespår bättre än SMHI. Här kommer jag inte upp i många knop, blir nog innomhusgöra idag oxå.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Loet_old
0

God morgon

Här har det åskat imorse rejält,det är tredje dagen i rad tala om åsksommar.men nu tittar då solen fram ett tag får se hur länge det blir.ska också måla men väntar ett tag till man vet ju inte vad vädergudarna hittar på.

Ha en bra fredag alla!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Det regnade igår eftermiddag och nu regnar det igen, Skönt. Marken behöver verkligen detta regn.

Får se vad jag ska göra idag, det beror på vädret. Om det blir uppehåll så blir det en promenad, annars får det bli inomhussysslor och bokläsning.

Ha en bra dag i sol eller regn Glad