Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1441 ggr
Elpida
0

God morgon 29 juli

Regn, regn, regn…nu blir moder jord glad…och jag trött- gäsp!

Idag kommer pappsen från Ö-vik, har inte bestämt mig för vad jag ska bjuda på ikväll men jag hinner nog klura ut ngt.. Nu ska jag och en arbetskamrat åka och köpa en mastodont frukost och ställa iordning. Tradition här på företaget en gång på sommaren när det är som minst folk =) =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Godmorgon Godmorgon

Ja även här regnar det. Har gott hopp om bättre väder, det ser ut som om det lättat något. Låter trevligt Elpida både med pappabesök och med mastodontfrukost med jobbkompisarna. Trevligt med sådant som skapar mer trivsel på jobbet.

Här får vädret avgöra hur dagen gestaltar sig. Ska ev. till byggvaruhuset och komplettera lite. Ha en ypperlig torsdag alla.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
0

Morrn morrn.

Oj vilket oväder det har varit här i natt. Vaknade flera ggr. Obestämd

Regnet behövs ju så klart men det är så typiskt att det kommer när jag har semester, det gör det ju alltid. *suck*

I morgon bär det av till England, wohooo!

Ha en härlig torsdag alla finingar!

Kyss

"Låt själen vara fri"

lottan17
0

God förmiddag. Här hänger regnet i luften, det skulle bli regn runt Vänernlandskapen och Västra Sverige.

I kväll ska jag och några kompisar till Fjordfestvalen i Uddevalla. Lasse Stefanz uppträder.

Hoppas det blir uppehåll.

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Något regn har inte synts till här men det finns en del moln, så man kan ju hålla tummarna. Eller dansa regndans. Just nu bryter solen igenom. Men det kan bli vad som helst av detta. Själv hoppas jag på oavbrutet regn i tre dagar så att marken får en chans att återhämta sig.

Idag ska jag lägga en Tarot. I eftermiddag ska jag tvätta så jag kommer hålla mig i hemmets närhet hela dagen.

Jag hade mycket svårt att komma till ro inatt så jag somnade sent, men sen har jag sovit gott. Det blev en sen start på dagen, men vad gör det om hundra år?

Ha en bra dag!

Elpida
0

#2 Ha det så superskönt på semestern Nessa =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Godkväller!

Kan ni tänka, det har regnat idag! På riktigt!!!!