Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 3080 ggr
[GunillaR]
0

onsdag 28 juli

och jag är så glad. Det behövs flera styck målningar, typ den som jag gjorde idag med korgen, men med vin och bröd och annat som är matispirerat.

Oj vad jag är glad, någont har sett min konst!

Nattinatt!

Och

God Morgon!

Isa56
0

Godmorgon Gilla och alla ni andra. Skrattande

Grattis Gilla. Vad glad jag blir för din skull.Skrattande Det är alltid roligt när andra "ser" vad man gjort och visar uppskattning.

Det ser ut att bli en fin dag, lagom varmt än så länge.Idag kör vi nog ut en runda, kanske, vi får se. Flört Vi tar dagen som den kommer.

Ha en skön dag.

Kram Isa

Low Rider

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

Morrn morrn!

Vad himla roligt Gilla!!!!! Stooort grattis till dig!!

Idag se det ut att bli kanonväder, gäller att jobba på så jag kan åka hem och njuta av värmen och naturen! Idag ska det plockas älgört och torkas, även vinbär och vinbärsblad! =)

Ha det bäst!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Godmorgon allesammans Glad

#0 Härligt Gilla! Har du fått beställningar?

Här är det varmt och skönt och morgonfikat tar vi på altanen, vi absolut inga planer för dagen, och det känns underbart!, att bara få lov att vara.

Vilka hemska nätter det har varit nu..energierna som sliter och drar i mig kan inte sova.

Ha en härlig dag!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Nej jag har inte fått några beställningar utan enbart uppskattning som ger mig ny inspiration. När det blir en sådan positiv reaktion så blir man glad.

Jag lade in min korg på ÖN men den blev omedelbart borttagen utan någon förklaring, och då lade jag in den på Insidan iställlet och fick jättefin respons.

#3 - Ja Nillan, jag håller med dig, det är väldigt starka energier just nu. Även om jag kände det som en skalömsning i måndags morse så känns det mycket väl att energierna rör om både i kropp och själ. Men det är precis som det ska. Man får hålla i hatten bara Tungan ute

Får se om jag kan åka och handla persiennsnören idag. Igår blev det inte för jag blev dålig i magen och vågade inte ge mig ut, och så varnade dom för åska och regn som naturligtvis inte blev av.

Så, jag får se vart denna dag tar vägen med mig.

Ha det så bra!

Pagan
0

Hej o gokväll. Mycket trevligt att höra Gilla att du fått sådan positiv feedback. Klart sådant ger mersmak. Här har vi haft rena rama medelhavstemperaturen under dag och eftermiddag. Blev helt matt och fick nästan yrsel tidigare. Förstår ju varför Har just varit nere vid sjön och svalkat mig. Hunden fick som vanligt följa med. Henne brukar vi få locka och pocka innan hon vågar sig i, idag simmade hon runt hur glatt som helst. Ska ta mig ett glas rosé med is nu om en stund och njuta av friden.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godkväller!

Men Pagan, du kanske skulle ta en vilodag nu och bara njuta av tillvaron. Du kan inte ensam måla hela världen Flört

Jag har varit och inhandlat "reservdelar" till persiennerna och lyckats laga min sovrumspersienn. Väldigt stolt är jag över mig själv. Nu när jag vet hur det fungerar så ska jag byta ut de andra snörena också innan de går av.

Något måleri har det inte blivit idag, inte solande heller men jag känner mig faktiskt nöjd med dagen i alla fall.

Ha en skön kväll!

Pagan
0

ja du det känns som om en vilodag borde planeras in, men samtidigt så kan ju det börja regna när som helst och då blir jag ju aldrig klar. Nu när jag är klar med garage/förrådröjning inuti och utanpå samt färdigmålat där och vedförrådet, så har jag gett mig på framsidan av huset och idag såg jag att även glasverandan borde få en upprustning och kanske altandörrarna på baksidan och har därför börjat skrapa och grunda……bra med inspirationFlört men f*n vad det tar på krafterna.kan du fatta att jag idag dessutom röjt längs med uppfarten och halvvägs ned mot vägen…skulle bara rensa lite ogräs vid infarten!!Tungan ute

Det är väl först när jobbet börjar som det blir tid för vila. Det är så typiskt mig, borde inte vara hemma på semestern.

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Rekommenderas en resa till Sydfrankrike genast!

Pagan
0

Skrattande oui, låter underbart!!

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Till Rennes des baines

http://en.wikipedia.org/wiki/Rennes-les-Bains

Lite info här

eller här

Och du, kom ihåg att jag ska följa med Tungan ute

Pagan
0

ska genast kolla dessa Gilla och évidemment ska du medSkrattande kan se dig där med basker och stafflit i högsta hugg, sökandes efter fransoser med baugetter att måla av.Flört

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 11 - Ska jag måla av dem också, menar du? Tungan ute

Pagan
0

jappTungan ute

Sajtvärd Tarot