Tarot iFokus

Tarot

Etikettenergier
Läst 2386 ggr
[GunillaR]
0

Fullmåne i morgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja i morgon måndag är det fullmåne. Den verkar vara väldigt stark denna gången.

Intressant också är att en portal ska öppnas just i morgon. Jag hittade en intressant tråd inne på Astrologi

Här!

Någon annan som märker något med energierna just nu?

Den vackra bilden är av konstnären Linda Bergkvist.

Pagan
0

Månen är just nu för tillfället i void of course - d.v.s. skapar ett tomrum mellan sig och alla andra planeter och det gör det extra intressant tycker jag. Den går in i vattumannen lagom till fullmånen också. Din länk ger svar på en del som jag skulle tro många känner just nu. En brytning - något nytt står för dörren och den skapar en slags magvärk av förväntan eller av olust eller ovisshet i kroppen. Eller en sorts klåda. Finner inga ord för att beskriva det riktigt. Vi går mot en spännande tid i allafall.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Ha ha, där tror jag att du träffade rätt. Jag har känt mig konstig i magen hela dagen. Inget fysiskt men en märklig lite illamående känsla som förmodligen är psykosomatisk.

nillanb
0

Ja energierna är mycket kraftfulla..det känns i hela kroppen.

Isa56
0

Jag känner mig ovanligt rastlös och samtidigt trött. Har svårt att få ro när jag mediterar. Ska bli spännande och se/Känna vad som händer.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Idag har det skett något. Det var som om jag gjort en skalömsning och att jag kröp ut ur mitt nya skal i morse. Allt som kändes obalanserat och flög omkring i hela kroppen tycks vara på plats nu.

Men inte känner jag för att meditera just nu, även om jag borde. Jag vill skapaTungan ute

NessaInglorion
0

Känner klart av den, har redan börjat få problem med sömnen, kastade mig av och an i natt. Obestämd Nu är det precis som att jag inte vill sova, trots att jag är dödligt trött. *suckar*

"Låt själen vara fri"

Loet_old
0

Har känt av det några dagar,men i natt så var det verkligen obehagligt.fick ej någon ro i natt,mådde helt enkelt inte bra var upp på toa flera ggr.så var det åskan som gjorde väl sitt till.

[GunillaR]
0

Erkännas ska att det var lite oroligt inatt. Kan inte skylla på värmen eller någonting. Jag sov fyra timmar och sen var det "kört".

Mads
0

Jag har haft väldigt kraftfulla drömmar inatt så sömnen blev allt lite lidande, var sååå trött när jag vaknade imorse Glad

Amor Vincit Omnia

[GunillaR]
0

Jag tänker INTE berätta vad jag drömde inatt. Cool

Isa56
0

Jag har sovit som en stock inatt, däremot hade jag en konstig dröm när jag tog min middagslur. Jag var kort sagt väldigt arg när jag vaknade. Drömde att ett av mina barn förstört min tarotlek. Och ingen fattade varför jag var så ledsen och arg.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Loet_old
0

Drömde också väldigt konstiga drömmar.

whiteshark
0

sov gott men drömt konstigt och känt mig kkonstig hela dagen.

nillanb
0

Minns inte mina drömmar men har nu sovit ryckigt och vaknat med ett ryck utan att förstå varför har jag haft obehagskänslor och en j**la huvudvärk.

tredje natten jag sover i korta etapper…

[GunillaR]
0

# 14 - Det är helt klart fullmånesymtom Flört

whiteshark
0

sov 1h inatt men känner mig pigg ändå .-)

Doris
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har sovit oroligt i natt somna vid 2 tiden vakna kl 7 ! Jag var ut och tog foto på månen varsågod

dolla

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Tack så mycket dolla, för den fina månbilden Glad