Tarot iFokus

Tarot

Etikett: dagens-tråd
Läst 1866 ggr
NessaInglorion
0

God natt måndag/God morgon tisdag 27/7

Hej på er!

Jag har semester och försöker verkligen njuta av lata dagar men har lyckats hjälpa en kompis med att flytta och flängt runt dagligen! No rest for the wicked som det kallas. Flört

På fredag åker jag till England och kommer tillbaka tisdagen den 3 augusti. Kommer inte att vara inloggad under den perioden.

Hoppas att ni alla har det bra och njuter av sommaren.

Tänker på er!

Kyss

"Låt själen vara fri"

Isa56
0

Godmorgon Nessan och alla ni andra. Skrattande

Ja Nessan, det är jobbigt med flyttning, Det är snällt av dig att hjälpa till.Glad Får hoppas du får koppla av lite i England. Jag önskar dig  en skön tripp. Tungan ute (kanske du ska kolla dina väskor så inte jag krupit ner i en och följt med.)Flört

Som vanligt inget planerat, den enda planeringen för semestern i år var, att inte planera något. Tungan ute

Ha en skön dag.

Kram Isa

Female Coffee Drinker

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

Hej Nessan, länge sedan!!!

Missade att det stod tisdag i din rubrik så nu har jag naturligtvis lagt upp en ny godmorgon-tråd.

Isa, du kanske kan plocka bort den…?

Det är la gött med en semester som man inte behöver planera och ruta in, det är liksom lite hela grejen tycker jag =)Planerar gör man ju resten av året (eller försöker åtminstone i mitt fall ha ha)

"Det ska va gött å leva, annars kan det kvitta.."

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Vi kan väl skriva i båda trådarna. tycker jag. Tungan ute

Kram Isa

Elpida
0

Då gör vi så =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

nillanb
0

Ooops Skäms även jag missade den här Tungan ute

Nessa jag hoppas att du får en härlig Englandsresa  Kyss.

[GunillaR]
0

Men Nessan då. Du får ta det lite lugnt. Berätta för dig själv att på semestern ska man koppla av och ha det skönt Flört

Doris
0

God eftermiddag !Trevlig resa till England Nessan

Kram/dolla

Allting är möjligt

Pagan
0

Vad trevligt Nessa, en resa till England. Hoppas du tar ett par kort och visar oss sedan. Hoppas oxå att du kommer kuna koppla av och koppla bort vardagen lite. Kram och lets be careful over thereSkrattande

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
0

Hallå fina vänner!

Tack så mycket, jag ska absolut ta lite kort och jag ska helt klart försöka slappna av. Flört

Isa, du får gärna följa med men får endast ta med mig 23 kg i baggage hehe Tungan ute

Simma lugnt ikväll allihop!

Kramar

"Låt själen vara fri"

Isa56
0

#9 Ojdå Skäms Ja, jag väger ju liiite mer förståss. Flört Får väl göra en "astralresa" istället och flyga vid sidan av hehe. Ha det nu riktigt skönt.

Kram Isa

Pilot