Godmorgon söndag 25/7
Godmorgon vänner 
Svalt nästan lite kallt idag. Det ska bli ägarbyte i garn affären, så det är öppet idag och de har en del erbjudande och REA. Så naturligtvis måste jag in.
Får se vad det blir. 
Ha en skön dag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon Isa och alla andra 
#0 Jaha du planerar tömma garn affären nu då Isa 
Här hos mig är det kallt jag har fått dra på mig strumpor 10,4 och ösregn!
I dag blir det 16 pers på middag så jag vet vad jag ska syssla med
önskar er den bästa av dagar!
Godförmiddag!
Återigen en hackigt sömning natt. Rummet är varmt och det är kallt ute så jag öppnar en liten bit, perfekt! Jag vaknar av att jag badar i svett, slänger av mig nattlinnet och hämtar ett sängöverkast och lägger över mig. Vaknar femtioelva gånger av att det känns kallt från fönstret och ändå varmt i rummet.
Det är mulet idag och solen tittar fram lite svagt då och då och det känns ganska svalt ute. Vet inte vad jag ska göra idag, om jag orkar något speciellt. Igår innan jag gick till sängs så planerade jag att jag skulle måla idag. Det får bli som det blir.
Ska försöka att få ut bästa av dagen.
Ha en sköön och vilsam söndag!
Här har det inte kommit något regn, men det blåser väldigt mycket idag. Mina blommor på balkongen kommer nog bara bli ett minne, tur att jag fick en bild häromdagen. När det blåser så mycket så torkar lådorna ut med en gång, så det är bara att vattna på för glatta livet.
Solen börjar titta fram nu.
Då säger jag godnatt och tackar för idag.
Nu ska jag gå in och lägga mig. Må Gud förbarma sig över mig inatt så att jag kan få sova hela natten. Det var så längesedan och jag mår inte bra av dessa nätter.
Det är världens vackraste fullmåne nu, här har den en stor aura i regnbågens färger. När den steg upp i öster lite tidigare på kvällen så såg den ut som en stor jätteost som bara hängde där . Verkligen häftigt.
Nattinatt!