Godmorgon fredag 23/7
Jag är uppe tidigt idag (jämförelsevis) för att jag ska åka till sonens familj på lunch. Sen ska de åka upp i Sverige några veckor.
Vädret här är mulet och det ser ut som det skulle bli regn närsomhelst, men väderprofeterna säger att Öresundskusten inte skulle få något regn idag. Bäst att ta med paraplyn.
Skönt att det blivit lite svalare. Har sovit ganska ok inatt.
Hoppas att ni alla få en bra dag!
Godmorgon Gilla och alla ni andra 
Du får ha en trevlig dag Gilla.
Hoppas det blir mulet resten av dagen också, så vi kan köra ut lite.
Ska snart köra och handla lite. Tycker man släpar hem den ena matkassen efter den andra, det måste försvinna någonstans, hm
för inte kan det väl vara så att vi äter upp det? 
Ha en skön dag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej på er!
Dagen är mulen och grå… det gör inte så mycket jag tycker det är skönt att det är lite svalare. I går var vi på Liseberg oj vad alla barnen hade kul!ja även vi vuxna tyckte det var roligt.Men det känns ordentligt i kroppen efter att ha gått i nöjesparken en hel eftermiddag/kväll
.
Önskar er alla en härlig dag!

Hejsan alla glada
Här har jobbats sedan tidigt i morse. Nu regnar det. YES!! Bra tid för rast. Vädret ska bli växlande idag så då kan det ju bli lite tid för vila oxå. Har räknat ut att vi har 3 humlebon och 6 getingbon bara i garage taket, samt att en familj sädesärlor bor under nocken. Så jag kan lova att det är full aktivitet. 
Vi är inte så poppis just nu och vi springer för glatta livet halva tiden för att freda oss från stick. Ena sonen blev rejält bränd av en humla som flög in under byxan. Men efter att ha blött upp en värktablett så försvann svedan som av ett trolleri. Sedan ska vi ju inte tala om alla bromsar och blinningar
Måste vara ett mycket bra insektsår!!
Man är inte så tuff när det kommer en svärm getingar och talar om att vi STÖR!!
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
God eftermiddag
Vädret är soligt men bara 15 grader varmt Igår regna och åskade det och på kvällen var det bara 7 grader varmt och blås riktigt höstväder. Tur att det inte höll i sig det dåliga vädret
Du är riktigt omsvärmad du Pagan fast getingarna kan jag vara utan har lite fobi för dom
Har svårt att sitta still bara om det kommer en i min närhet 
Ha en bra fortsättning på fredagen
Kram/dolla
Allting är möjligt

God kväll!
Har varit i stan idag och handlat mat inför morgonen. Först kommer svägerskorna med familjer och vill käka middag, sedan kommer det två andra par hit på kvällen som vi bjudit till grillfest… det ska nog gå men lite hektiskt blir det ju
De där attans getingarna och humlorna får gärna hålla sig på avstånd. Stackars sonen - innanför brallan oxå. Hoppas det inte tog några vitalare delar..
Försöker ladda upp en bild men det funkar inte, står alltid maximum time requested. Tror inte att bilderna ska vara stora, typ 4.25 MB?
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
# 5 - 4,25 MB är en mycket stor och tung bild. Förminska den i ett bildbehandlingsprogram. 
Godkväller!
Det skulle bli svalare idag, moligt och eventuellt regn. Det har varit varmt, fuktigt och så gott som molnfritt…………
Det behövs regn nu i Skåne.
Jag fick med mig lavendelblommor som jag har buntat och hägt upp på balkongen. Sen ska jag göra lavendelolja och fundera på vad jag ska göra med denna. Någon lotion eller tvål kanske.
Nu blir det en kväll i TV soffan.
Ha en skööön fredagskväll!

Hoppas det löser sig i bildprogrammet Elpida. Och nej, inga vitala delar som tur var
Lite purken just nu. Kylen lade av igår kväll. Har införskaffat ny termostat, en universal - som skulle funka?? Troligen har jag kopplat fel. Inget kopplingsschema med. Jäkla skit. Kylen en Italiensk sak kan jag inte hitta en sprängskiss på. Skit i kvadrat.
Tur jag har massa kylklampar.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot