Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1265 ggr
Isa56
0

Godmorgon torsdag 22/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Härnere är det mulet och rätt skönt ute, ska visst bli regn idag. Det kan behövas.Skrattande 

Har precis läst ut en bok som heter "Slumpen är ingen tillfällighet" av Jan Cederquist, mycket intressant. Den kan jag rekommendera, man får en del att fundera över.

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Godmorgon Isa och ni andra Glad

Här står regnet som spö i backen! men det är fortfarande varmt och mycket fuktig och klibbig inomhus luft.

Funderar på att åka till Göteborg med de fem flickor som just nu bor hos mig, de skulle gilla en tur till Liseberg!

Önskar er en härlig dag!

Mads
0

Äsch, nu skrev jag i gårdagens godmorgon Tungan ute

Amor Vincit Omnia

Isa56
0

#2 Hihi Det gör inget. Flört Det gör vi nog alla lite då och då. Roligast är nog när man postar i fel sajt Tungan ute Då kan det bli helt uppåt väggarna.

#1 Ha det så kul om ni åker till Lisseberg. Tungan ute

lottan17
0

Hej god förmiddag.

Alla trevliga människor. # 1. Ha så trevligt på Liseberg.

Här är det mulet och skönt ute. Jag drog ett tarot-kort idag, nämligen kärleksparet. Vad spännande.

Tack för boktipset #0. Jag ska låna den.

Ha det bra.

[GunillaR]
0

Godförmiddag

Fy vad det var varmt inatt. Det hjälpte inte att sätta tvädrag heller. Men till slut somnade jag ialla fall. Jag mår inte bra av att inte kunna sova ordentlig på natten. Äckligt och klibbigt är det också.

Gnäll gnäll.

Men tack o lov är det mulet nu och det skulle komma regn och åska. Hoppas nu att regnet kommer här och inte i Danmark eller på Östersjön.

Såja nu har jag gnällt färdig och då kan jag önska alla en trevlig och bra dag Glad

Isa56
0

#4 Hoppas du får en spännande dag. Skrattande

#5 Gilla du är inte ensam, jag lider också väldigt mycket av fuktig klibbig värme. Travar ibland runt som en osalig ande på nätterna, har provat sängen, soffan, eluppblåst luftmardrass och soffan i källaren. Meditera över vintern osv.Oskyldig Så jag har full medkänsla för dig.

nillanb
0

hör detta ihop med begynnande vallningar tro!!Tyst jag har iof aldrig tyckt om allt för höga temperaturer…

[GunillaR]
0

# 7 - Vallningarna kan komma även om det är kallaste vinternatt men naturligtvis känns de mera om det är hett som nu.

Det finns hjälpmedel mot vallningar och andra klimakteriebesvär. Pm:a mig om du vill veta.

Pagan
0

God kväll liganSkrattande

Har saknat att inte hälsa på så mycket senaste dagarna.

Har fullt upp med diverse saker som jag tror ska gå undan när jag ändå gör det ena eller det andraObestämd Fattar inte att jag aldrig lär mig. Ska inte klaga, det är sådant som jag själv tar på mig. Skulle bara tvätta garaget…yeah right! Ojdå vad bröte som står här, oj vad fint det blev då det var rent, ska nog måla det oxå, borde nog köra till skroten med…FörvånadSkrikandes så på den vägen är det. Kan Ni fatta att jag tagit beslut att måla framsidan på huset oxåFoten i munnen det blev ju såååå fint då jag tvättade det att ja då…….lär behöva en semester till. Humlorna mår fint btwTungan ute

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 9 - Ha ha, det där skulle kunna vara jag. Men jag har lärt mig nu på senare år att jag inte kan "måla världen på en dag".

Puzzzza humlorna från mig!