Godmorgon onsdag 21/7
Godmorgon allesammans 
Redan över halv åtta
gick ju upp vid sex och släppte ut hunden sen åt jag, tvättade mig och satt en stund därute. Det är härligt väder så här på morgonkvisten, svalt och friskt. Nåja det är ju semester, så vem har brått?
Jo en sak gjorde jag faktiskt igår, jag färgade håret. Något jag skulle gjort för ett bra tag sedan.
Bilden är något år sedan, men visst är hon fin min lilla prinsessa (ja, jag har tillstånd att lägga upp bilden)
Ha en skön dag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon Ja vilken vacker prinsessa hon ser stolt ut
Skriver här innan sängåendet har jobbat i natt och kom hem för 20 min sedan har en natt kvar sedan är jag ledig tills på söndag ska äta lite fil nu!
Ha en bra dag vi ses i eftermiddag
Kram/dolla
Allting är möjligt
Godmorgon på er alla
Vilken härlig prinsessa 
Nu ska jag packa in familjen i bilen och sluta upp med de övriga släktingarna i stugan, vi har besök av vår norska del av familjen.
Önskar er alla en underbar dag 
Godförmiddag! Nämen vilken söt prinsessa 
Vädret är tendens till mulet men just nu skiner solen. Det känns lite kvavt, skulle visst bli regn i eftermiddag, men väderleksrapporter har jag slutat tro på denna sommar. Den som lever får se 
Jag har en Tarot som jag måste ha färdig idag, och så har jag fyra målningar på gång, tre har jag börjat på en den fjärde finns i huvudet och ska snart grundas.
Ha en fin dag!
Godmorgon alla,
Vilken söt sessa !
Har sovit lite dåligt inatt för sonen har hostat mycket men nu har vi soffmyst ett tag & nu är det dags för frukost. Vi är lediga idag men eftersom det regnar vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Skönt med regn dock kan jag tycka 
Kram på er, ha en underbar dag !
Amor Vincit Omnia