Godmorgon tisdag 20/7
Godmorgon,
Sitter med morgonkaffet, ljuvligt. Idag är det dags för ännu ett arbetspass och jag börjar ångra att jag valt att ta semester så sent. Men å andra sidan så går jag när alla andra kommer tillbaka ju.
Vädret ser ut att blir varmt och soligt idag här i Helsingborg.
Önskar er alla en underbar dag !/ Kram Madde
Amor Vincit Omnia
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag!
Har sovit inatt också, skönt att den förlamande värmen är borta. Det är varmt och soligt här idag och jag funderar på att cykla bort till kullarna i eftermiddag. Måste iväg och inhandla några förnödenheter nu på förmiddagen.
Ha en skön dag!

God middag!
Här är det varmt idag, men då trivs jag ju som bäst
. I eftermiddag ska jag till stan och shoppa lite, sedan blir det bio och middag med en väninna.
Njuuuuut av ledigheten!!!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God eftermiddag
Jag vaknade för nån timme sedan efter en bra jobb natt ska jobba i natt också!Det är inte så mycket sol men 19 grader ute såg jag nu!
Ha en bra tisdag
Kram/dolla
Allting är möjligt
Godeftermiddag!
Varmt och på gränsen till att bli för varmt, men det är helt ok eftersom det fläktar samtidigt.
Jag cyklade till Coop i förmiddags och skulle köpa lite mat, men kom hem med en kass full med blommor. Jag köpte nämligen fem stycken osteus och satte i min mittlåda. Men blommorna blev inte flera. Istället började det växa ut tjuvskott på alla plantorna. När jag var på Coop så tänkte jag att jag skulle titta in på trädgårdsavdelningen, och så stod de där. Lila aster och knallröda små nejlikor. Så det vara bara att köpa! Nu är de planterade i lådan.
Tänkte att det är lika bra att jag tar ett foto på blommorna.
Har syns mittlådan som är närmst med de blålila asterna och röda nejlikorna. I den andra lådorna finns röda och mörkblå petunior, blå lobelia och margeritor.

Fina blomlådor!
Nattinatt, nu är det onsdag och jag måste sova om jag ska komma nånstans på jobbet i morgon!
#5 Gilla vilka fantastiska färger ihop! Underbara kombinationer i dina blomlådor 
#6 och 7 - Tack! Jo jag gillar den färgkombinationen med stora kontraster.

Om man skulle?