Godmorgon måndag 19/7
Godmorgon allesammans 
Här var det livat,
här var det glatt,
här var det pilsner i morsans hatt. 
Haha en ramsa som jag fick höra när jag var liten, kommer inte riktigt ihåg vem. Men en vuxen var det.
Tja som vanligt blir det lite vad som faller mig in. kanske en liten tur in till Ängelholm, vi får se. Ska kanske bli hund i mitt nästa liv.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon Isa och alla ni andra 
Jag har varit helt upptagen av att passa barnbarn och göra rödvinbärssaft under gårdagen. Nu väntar jag på mina små troll som snart kommer, och jag hann att få färdigt en omgång jordgubbs/rabarber saft med mynta i morse så nu är jag redo för bus!!
#0 Isa vilken vacker hund
inget fel i att vara hund..
Jag önskar er alla en skööön dag!
God förmiddag!
Äntligen har jag sovit. Det var längesedan. Skulle kunna ligga kvar hela dagen och dra
. Fast det hade nog bara varit kul en timme ungefär, he he.
Idag är det tvättdag så det blir att hålla sig hemmavid. Men en promenad ska det kunna bli innan. Vädret verkar vara samma som igår med växlande molnighet och syre i luften. Det är skönt att kunna andas igen!
Ha en bra måndag!
God eftermiddag Idag är det soligt och fint. Skönt att kunna sitta ute och fika
Ska ta det lilla lugna idag ska jobba i natt
Ha en bra fortsatt måndag
Kram/dolla
Allting är möjligt

God kväll allihopa - long time, no see
Här är det så himla fint väder på morgonen och sen på eftermiddagen kommer molnen och barrikerar himlen och solen
. Som tur är regnar det ju inte iallafall så man kan vara ute och fixa ändå =)
Idag har vi äntligen fått våran oljetank nerskuren och bortforslad, nu är det lite mer plats i pannrummet. Vi fick naturligtvis köpa helt ny panna så här inför semestern, men det har vi nog snart igen med tanke på hur mycket mindre vi behöver elda i den nya
.
Vi har även satt upp stängsel runt hela tomten nu så att vovven kan springa lös. Vi har ganska stor tomt så nu har han verligen utrymma. Det tog dock två dar för honom att fatta att han verkligen fick gå ut, konstigt nog är det mycket roligare när man får rymma….
Ha det gott ikväll!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus

jaha nu har jag äntligen fått bort allt som står i vägen och har 1,5 sida kvar att tvätta av innan vi kan börja grundmåla garaget. Fasiken sicket slit. Nåväl en slipper ju gå till gymmet.
Kul att se dig här igen Elpida. Ja du kan ju tänka dig att vovven är fundersam. Min tik är inte rymningsbenägen. Hon är för lat för det
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Halloj i stugorna!
Här jobbas för fullt och det börjar väl bli lite mer begripligt… 
Omser att jag saknar tarotkorten faktiskt, men de går ju inte att bara klämma in så där appropå. Till veckan får jag dock en del ensamtid hemma, dotter är på läger och maken och sonen ska till en stuga och fiska några dagar. Får känna efter när lite lek får plats..
Kram på er!
Håller med föregående talare!

Jo så är det, inte bra att "klämma in" sånt som egentligen är givande för då blir det en stress i att prestera.