Godmorgon lördag 17/7
Godmorgon mina vänner 
Välkomna till en ny vacker dag !
Jag vaknarde tidigt, som alltid..,
lika bra det så jag hinner med något innan värmen växlar ned min kropp till snigelfart!!! Jag har yogat försiktigt på altanen för att få i gång den stela kroppen
.
Gårdagen ägnades åt jordgubbsplockning så jag stod i går och gjorde 3 olika sorter jordgubbsmarmelad, och en väldans massa sylt, men jag frös in en hel del bär som jag rört ut i socker och fryspulver.
Himmel så trött jag var när jag var klar 22.30 jag satte mig i soffan för att kolla på tv, jag vet inte hur länge jag bara satt med tom blick och stirrade rakt fram!, för käre sambon frågade om vad jag tyckte om filmen… men jag minns inte att jag sett den
Gör denna dagen till just din dag!
Godmorgon Nillan och alla ni andra 
Vad duktig du är Nillan
Jag förstår att du var trött.
Här börjar det mullra lite på avstånd så får se hur länge jag vågar ha datorn igång.
Det är annars rätt svalt och skönt ute. Jag tål ju inte för mycket värme. Som Nillan och många andra säger kroppen växlar ner och man orkar ingenting.
Ha en skön dag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Isa även här blev det plötsligt mörkt och det mullrar dovt!, kanske måste även jag logga ut.
Men jag fick en skön stund på altanen i ottan
Fast nu börjar det ljusna.
Kanske det är en mängd olika små åskväder som drar över lite då och då.
Nåja vi vet ju varför en del försvinner lite plötsligt, då är "Oskar" ute på vandring.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag!
De sa att det skulle bli en klass 1-varning hela dagen i Skåne, men åskan tycks ha dragit förbi redan. Vet inte om det ens kommit ett endaste litet muller här, men det är svalare luft nu.
Solsken med höga tunna moln just nu och ganska blåsigt.
Vet inte vad jag ska göra med dagen, får väl se hur vädret blir. Jag har annars tre målningar på gång så några syssloproblem har jag inte.
Ha en skön lördag!

Goddagens gott folk
Här har oskar dragit fram som en ångvält. Sedan i natt har det mullrat och dundrat. Först nu vågar jag sätta på datorn. Kanske blir det Varberg idag med - Wheels & Wings i full gång. Lite beror det allt på vad vädret säger senare.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Goddagens
Soligt och varmt,men åskmoln innåtlands.det känns i kroppen att det är en urladdning på gång.
Ha en bra dag alla.
Godeftermiddags!
Sitter fortfarande och väntar på den där åskan som skulle komma. Ser på radarn att den drog österut istället. Det är varmt och kvavt som ……. Det har varit mulet mest hela dagen men inget regn och som sagt, ingen oskar.
Jag håller på med en målning. Blev sådär halvnöjd…..
Men som jag gnäller!
I morgon ska det i alla fall bli svalare och solsken, precis som jag vill ha det.

Kanske inte så bra för inspirationen Gilla - med värme och kvav luft. Nyss hemkommen. Bidde inget Varberg, har grillat hos goda vänner istället. Har kollat in mina blåbärsgömmor - ojojoj, iår blir det nog en del till frysen. Har kvar en bytta sedan förra året. Faktiskt en bedrift i denna familj. Men det är klart det står KALOPS på den hehehe.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot