Godmorgon torsdag 15/7
Godmorgon allesammans 
Mulet lite blåsigt och bara runt 20 grader. Precis lagom för mig.
Idag kan det bli en liten utflykt. Måste ju göra av med alla pengarna man slitit ihop under vintern, hihi så där värst mycket är det ju inte. Men det låter kul att säga "Nu ska jag shoppa loss".
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

låter trevligt Isa, att shoppa loss.
När jag får sådana anfall så hittar jag oftast ingenting jag vill ha. Det hittar jag bara när jag egentligen inte har råd.
Hoppas att Ni alla får en fin dag. Här öser det ner och är grått. Välbehövligt är det iallafall.
Funderar allt mer på att införskaffa alt. tillverka en ouijabräda, vad har ni för synpunkter på en sådan?
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej Pagan, då var det slut med att sitta här själv och "Tjöta" haha.
Sovit gott?
Eftersom vi förmodligen ska till Tyringe så blir det nog plastpåsar och sånt, kanske någon bok, och lite smått och gott som man inte behöver egentligen.
Finns några trådar om sådana brädor inne på Ön. Själv har jag gjort det en gång när jag var tonåring. Det var inte kul, vi hade ju inga kunskaper om att skydda sig.
Men med rätt kunskaper kan det nog vara en intressant upplevelse.Det finns väldigt olika uppfattningar om dom.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Oijabräda - nej!!!
Godförmiddag!
De har lovat regn och åska idag men jag tror inte på vad de lovar längre. Tycker de snackar mest i nattmössan. Jag ska gå över till att titta på Danmarks väderleksrapporter istället.
Vet ännu inte vad jag ska göra av denna dag, får se……….
Ha en skön dag!
Oija brädet är nog inget för mig!!
God förmiddag
Sol på morgonen men nu är det muligt ute men 18 grader i skuggan ska åka och handla mat sen måste jag nog sova lite jag går på mitt andra nattvik i natt Har fått till den 22 Augusti När man jobbar natt så blir det många timmar men inte så många nätter så man är ledig en del
Ska göra 8 nätter den här månaden det blir 80 timmar Jobbar man 10 nätter så blir det som 80% dagtid i lön
Ha en bra dag alla
Kram/dolla
Allting är möjligt
Dagens allesamans !
Nejnej Pagan lek inte med oijabräda!!!! Absolut inte om du frågar mig!!!
Har varit på återbes. med Svea hos vererinären…det har inte blivit värre, men inte heller bättre vi håller oss på den befintliga kortison dosen ett par veckor till för att se.
Här har det regnat nu på förmiddagen, men luften är varm, och fuktig så det är inget begagligt inomhus!
#5 här kollar jag vädret
Önskar er en härlig dag!

Va jobbigt Nillan, att inte svea är på bättringsvägen. Tack för länken, riktigt bra. Har själv SMHI:s men denna var mer akkurat! grejt.
Så, efter vad jag förstår så är de flesta emot ouijabrädet. Skulle tro att många får skrämselhicka, men det är nog mest skrönor och skräckfilmer influerat.
Ska kolla din länk Isa.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot