Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1172 ggr
Isa56
0

Godmorgon tisdag 13/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans  

Klibbigt, klibbigt men det var lite svalka nu på morgonen.

Det värsta med värmen tycker jag är att hjärnkontoret klappar ihop och vill inget. Obestämd Alltså mindre än vanligt    

Jakten på svalka går vidare. Kan visst bli rejäla åskväder här och var senare idag.

(bilden är en gratis bild från nätet, tycker den är så söt.)

Ha en skön dag trots allt.

Kram Isa

FREE Smileys for your email, blog and facebook Click Here!

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Sicken söt nyvaken liten parve lSkrattande 

Godmorgon Isa och alla andra som vågar ha datorerna igång idag. Här ska det bli en rejäl dos av vredgade väderdemoner om SMHI har rätt. Vi har haft regn och åska under eftermiddag och kväll nu i ett par dagar men det har inte blivit nämnvärt friskare i luften, kanske en rejäl urladdning behövs för det. 

Ha en trevlig tisdag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Det blir ett mycket hastig besök nu innan åskvädret. Natten har varit ett mindre hel-e. Huvudvärk har jag och illa mår jag, men det beror nog på den kommande åskan.

Det var åska igår över Danmark men nådde inte hit.

Tänk så skönt det ska bli i eftermiddag när åskan dragit förbi. Då ska temperaturen sjunka till bara 20-25 grader. Igår var det 33,3 och jag funderar fortfarande på Svalbard.

Glöm inte att dra ut kontakterna till era elektroniska apparater!

Jag drar ut kontakten till datorn nu när jag stänger ner.

Vi ses ikväll!

lottan17
0

Hej Alla trevliga människor.

Vilken fin kattunge.

Vilket åskväder det var i natt, Jag fick upp och dra ur alla sladdar till TV,dator och telefon. Jag har inte kunnat sova i natt, p..g.a åskan. Jag pratde med svägerska i Dalsland där hade det varit fruktansvärt väder i natt. Även på Västkusten.

I kväll ska jag på dansbandsfestival. Det är på en loge (under tak). Jag hoppas det är uppehåll. 

Den här dansbandsfestivalen håller på 1 vecka. Nellan Färgelanda och Uddevalla.

NessaInglorion
0

Halloj på er!

VAAAAAAAAAAAAAARMT!

Satt ute på lunchen och solen brände kraftigt. Som tur är så blåser det rätt friska vindar här idag så man svettas inte lika mycket som igår.

I morgon skulle tydligen temperaturen droppa till 26 grader, tacksamt!

ha en fortsatt härlig sommardag och ni som har semester, njuuuut!

Kramar

"Låt själen vara fri"

Doris
0

God eftermiddag här regnar det idag +13 grader varmt så idag är det kläd vikning som gäller. Har fått tillbaka orkenGlad och lusten för nu har jag ett rum att hålla till i med kläder hobby och dyligt. Min yngste son har flyttat upp så nu får jag ta över rummet som han bodde i

Ha en bra dag

Kramar

Allting är möjligt

nillanb
0

Hallo på er!

Äntligen kom en regnskur!!! vid lunchtid nu har jag 27,5 inne och ute tempen ligger på 25, jag öppnat tvärdrag i hela huset och väntar på att den utlåvade åskan ska anlända!

Det känns i hela kroppen att det ligger åska i luften jag är yr och mår inte så göttObestämdsamtidigt som jag lääängtar efter urladdningen så att luften blir fräschare.

Loet_old
0

Dagens.

Ja det kom en regnskur här också och rensade luften skönt med svalare luft.

[GunillaR]
0

Jag har väntat och väntat och väntat……….Rynkar på näsan

på det fruktansvärda åskovädret som de ska skulle komma.

Men det tog en annan väg tydligen.

Å andra sidan så har jag fått sytt färdigt min tunika när jag haft alla sladdar utdragna. Men regnat har det gjort och det känns faktiskt riktigt skönt i luften.

Hoppas att man får sova inatt för det blev inte så mycket sova förra natten.

Nattinatt!

Isa56
0

Nattinatt,Flört

Nej något åskväder blev det inte. Men endel annat fick man gjort istället.

Sov gott.

Dreaming

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻