Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1494 ggr
Isa56
0

Godmorgon Lördag 10/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Varmt ute, och första semesterdagen. Oj vad odräglig jag kommer att vara. Flört Det kommer att bli väldigt varmt idag. Termometern visar redan 25 grader ute. Idag blir det en Tarotläggning och lite annat smått och gott. Väntar med spänning på ett bokpaket jag beställt. Det är två böcker om Tarot och en bok som heter Wicca, så nu vet ni vad jag ska ha för sällskap i hammock och säng.FlörtTungan ute

Ha en skön dag. Än hänger Pensèerna med även om de börjar sloka lite nu.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

CoolGodmorgon Isa och alla andraGlad

Nä inte tror jag du blir odräglig Isa Förvånad bara väldigt lycklig över att du har semester, det dä bokpaketet blir jag LITE avundsjuk på .

Nu väntar jag på att äldsta dotter och tjejerna ska komma de har varit borta en vecka och nu lääängtar vi efter de småbus töserna.

Det ska ju bli årets varmaste dag…det gäller att hålla sig undan solen då!Cool

Önskar er alla en härlig dag!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Idag hade jag tänkt åka ut till IKEA och titta på en stol som jag ska ha här vid datorn. Den gamla "tog slut" och så fick jag ett presentkort på min födelsedag. Passade alldeles utmärkt.

Men hugaligen så hett det är! Det var inte ens svalt inatt. Detta är inge skönt.

Ha en bra dag och glöm inte att dricka!

NessaInglorion
0

Morrn morrn sötisar!

Hett hett hett ja, det är dagens ord!

Ska försöka lapa lite sol, hade stor lust att åka ut till havet och bada men alla vänner jobbar idag verkar det som. Obestämd

Ha en alldeles underbar lördag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

lottan17
0

God förmiddag!

Här är det också varmt. Jag skuule vilja sätta mej i solen.Det är alldeles för varmt. Jag ska ta en tur upp till Mellerud, istället. Hälsa på lite folk.

Ha en bra dag

Doris
0

God eftermiddag

Idag är det inte lika varmt 21 grader men det är ingen sol. Var och hälsa på svärmor med jordgubbar och grädde hon blev överraskad och gladGlad Ska hälsa på min granne med ett papper hon ska få änglabesök efter mig. Jag har haft dom hos mig den här veckan och det har varit bra!

Ha en fortsatt bra lördag

Kram /dolla

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Godmiddag!

33 grader på den skuggiga sidan av huset. 28,2 grader inomhus. Ingen vind, inget tvärdrag, inget syre - jag dööööööör!

*flämt*

*flämt*

Har bestämt att jag blir inomhus idag och syr på min tunika. Men jag måste cykla till Coop och handla, får hoppas att fartvinden svalkar. Jag vill inte ha det så här!

Loet_old
0

Dagens.

Gu va varmt ni har det,här regnar det och ca 20 grader.

Fortsatt trevlig lördag alla!

Pagan
0

jösses värmen har nog slagit till med rekord. Har badat i sjön flera gånger, men så fort jag kommit upp är jag lika varm igen. Hunden orkar ingenting, fast hon är italienareTungan ute har haft en himla go dag och det är ett par timmar kvar av den. Ha det gött.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot