Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1822 ggr
NessaInglorion
0

En solig fredag 9/7

Goder morgon mina vänner!

Hoppas att ni har sovit gott i den tropiska värmen.

Själv höll jag på att flyta bort… Vaknade med värmeutslag som kliar nåt fruktansvärt! Obestämd

Vad har ni på tapeten idag då?

Här är det som vanligt jobb som gäller sedan blir det nog en liten myskväll med bästa väninnan (hon som gifte sig), vi har inte setts på ett tag nämligen.

Ha en toppenfredag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

Godmorgon Nessa och alla andra som droppar in under dagen.

Jag har tid hos tt medium i dag och det ska bli väldigt spännande. I kväll ska jag också träffa en god vän och prata bort ett par timmar. Äta och dricka gott. Så jag kommer att ha en alldeles underbar dag idag. Hoppas Ni får detsamma. Kramar i massor.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

NessaInglorion
0

Åh vad spännande Pagan! Dela gärna med dig av upplevelsen sedan om du vill. Glad

Låter verkligen som att du kommer att ha en fantastisk fredag! Skrattande

Kramar

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

will doFlört

Ja just det ja, Isas sista arbetsdag idag innan semestern, Jiiipiii Isa, hon är säkert den lyckliaste av oss idagSkrattande

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Godmorgon Tjejer Skrattande

Idag syns bara små glimtar då  och då av solen, men temperaturen är behaglig!

Nu har jag skördat myntor av olika slag, Hjärtansfröjd, lavendel, oregao och timjan…mmm så gott det doftar där det hänger på tork Skrattande

Åhh så kul att träffa ett medium..det är alltid intressant

Jag ska skicka iväg min yngsta med farmor till djurparken om en liten stund, så jag får väl passa på att städa lite under tiden.

I kväll blir det lite grill och mys, lite vin till det Tungan ute svärmor och min kompis roar oss gärna. Tur att det finn övernattnings platser Cool

ha en underbar fredag alla!

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Blir det årets varmaste dag? Det är redan tropiskt varmt här i Malmö. Ska det bli någon solning så får det bli nu innan middag eller efter 15.00. Jag får se hur jag hinner.

Har inte ännu bestämt vad jag ska göra utav denna dag. Jag har tyg som ska klippas också. Känner en viss press från mig själv att jag ska ut i solen, men å andra sidan så är det skönt med lite solbränna och nyttiga D-vitaminer.

Ha en skön dag!

NessaInglorion
0

#5 Det är nog ganska typiskt oss nordbor, vi måste ju ta tillvara på soltimmarna under sommaren, de lyser ju med sin frånvaro allt som oftast under vinterhalvåret. Rynkar på näsan Man blir stressad, jag känner också att jag vill vara ute så mycket som möjligt.

Lapa på du Gilla och stressa inte för mycket. Flört

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

Jo det är sant att man stressar för att vara ute så mycket som möjligt. Jag brukar tycka att hösten är såå skön eftersom allting lugnar ner sig och man kan bara få lov att vara, samtidigt som det är behagliga temperaturer ute.

Det där får jag jobba på………….

Isa56
0

#3 Hur kunde du gissa såååå rätt? FörvånadSmile

Körde inom en affär för att köpa lite vatten, innan jag körde hem. Det första jag sa var ÄNTLIGEN 4 veckors semester, med inga måste. Hehe jag brukar köpa vatten där. Snart ska in till Klippan för en avslappnad promenad bland affärerna. Oskyldig Det brukar jag göra varje år när jag går på semester, bara "lulla" runt utan tid eller planering.

Ha en skön kväll, dyker upp igen lite senare.

Kram Isa, semesterlat och odräglig WooHoo

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godkväller!

Grattis till semestern Isa! Glad

Det blev inte något solande här, för varmt. Men jag har börjat så på tunikan efter att ha klippt till den idag. Så får vi se om det kan bli något.

Ha en skön kväll!

nillanb
0

Godkväll!

Varmt varmt !

Härligt att ha en semester månad Isa!

Vad duktig du är Gilla, själv är jag inget vidare på att sy, någon enkel gardin på sin höjd mer tålamod än så har inte jag!

Jag har plockat timjan och fyllt en glasburk med den och fyllt på med konjak, nu ska den stå och dra i solen ett tag. Hostmedicin till vinten blir det av den!

Nu ska jag börja förbereda inför kvällens grillning..mm smarrigt ska det bli!

ha en skön fredagskväll!

[GunillaR]
0

Timjan och konjak!!! Förvånad

nillanb
0

Japp! Flört

Och vet du det blandar jag sen med granskotts sirapen jag gjorde i vårasCool

Pagan
0

jaha, nyss hemkommen och snart ska jag lösa världsproblemen i soffhörnanFlört med en god vän, druvor, vin och ost.

Mediumet sade en hel del som stämmer med mig som person och hur det varit i mitt liv. Hon lyckades få kontakt med 3 av mina nära på andra sidan och det var klockrent. Fick en del goda råd från dem. Tyvärr så blir jag inte rik inom en snar framtid. Det får jag ju leva med. Sedan lade hon en stjärna för mig - och hon var duktig på att tyda korten (fast jag kunde ju fyllt i en del självTungan ute) Nu har jag fått en del att fundera över. Kram

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 12 - Om jag nu börjar hosta - hur dags ska jag komma?

nillanb
0

#14 Börjar du hosta nu får du gå till apoteketFörvånad tinkturen ska stå och dra till sig innan den är klar, sen så är vi beredda Flört

[GunillaR]
0

Jag har ingen hosta nu Glad

NessaInglorion
0

#13 Intressant Pagan! Glad Hoppas verkligen att det var givande!

DEN hosmedicinen vill jag prova Nillan! Skrattande

"Låt själen vara fri"