Tarot iFokus

Tarot

Etikettofftopic
Läst 1199 ggr
[GunillaR]
0

OT - Kycklingsallad m m

Jag hade tänkt bjuda på lunch till sonens familj. Det får vara något som är lätt och helst kallskuret och då är ju kycklingsallad det som verkar godast.

Detta receptet hittade jag. Min sonson älskar curry och ananas!

Till detta ska jag ha ett gott bröd med smör. Det finns ett bröd på Hemköp som heter oliv,,,,hm hm glömt. Det är otroligt gott och då behövs inget smör.

Iskall cider eller mineralvatten till.

Sedan gräddtårta med fruktsallad och kaffe.

Och så får grabben en liten godispåse med hem, så blir han sååååå lycklig!

Javisst ja, länken till salladen

http://www.tasteline.com/recept/kycklingsallad_hawaii

Blir inte detta bra på ett litet familjärt kalas mitt i veckan på dagen?

Jag fyller på tisdag men svärdottern jobbar då och hon är ledig på onsdag.

nillanb
0

Mmm det låter riktigt smarrigtTungan ute

Pagan
0

låter som en kalasgod middag. Hoppas Ni får en lyckad afton och jag tycker du ska köpa en godispåse till dig själv oxå. Kyss på dig

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Ja jag skulle kanske ha en godispåse jag med, men i så fall blir det den sista på mycket länge. Nu måste jag göra mig av med minst 15 kilon, gärna mer.

Jag har bara så svårt att sätta igång.

stina63
0

Mums det låter och ser gott ut., Det ska jag testa sen. Ha kalas så mitt iveckan har jag också haft. Skrattande

NessaInglorion
0

Låter riktigt smarrigt! Hoppas ni får en underbar dag!

Hmmm 15 kilo skulle jag också behöva bli av med men det ska väl gå lättare nu när jag börjat trappa ner med antidepressiva. Jisses vad jag har pendlat upp och ned i vikt. Obestämd

Lycka till fina du!

Kramar

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

Jag kan berätta att salladen var jättegod. I dressingen bytte jag ut gräddfil mot turkisk yoghurt, mycket smarrigt och uppskattat.

# 5 - Av någon anledning så går man upp i vikt av antidepressiva. Sen är det svårt med vikten om man inte mår bra i själen. Vissa äter mer och vissa äter mindre. Jag tillhör den grupp som äter mer…..Skäms

NessaInglorion
0

#6 Ja det där är väldigt lustigt. Jag äter absolut ingenting om jag mår riktigt riktigt dåligt, tex har sorg, men nu äter jag allt jag kommer över verkar det som. Känner mig som en dammsugare! Förvånad

Turkisk yoghurt är underskattat, blir en friskare smak och den är krämigare. Dessutom nyttigare. Flört Det gjorde du bra Gilla!

"Låt själen vara fri"

Pagan
0

kan ju bero på antidepressiva medel men oxå p.g.a att ämnesomsättningen går ner på låga varv när man bli depremierad.

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 8 - Där ligger nog något i detta! Man "stänger av " kroppen.

Pagan
0

jag fattade inte att det var depression jag råkat ut för när  jag långsamt men säkert förändrades och mådde sämre och sämre. trodde det var en sköldkörtelsrubbning - många liknande symptom när man har en underproduktion. Ligger lite under enligt test, men ska förhoppningsvis inte behöva medicinera.

Sajtvärd Tarot

Doris
0

Hej när jag har mycket inre oro då äter jag istället för att känna efter vad som är orsaken till oron Tyvärr så gör ju godiset att man känner sig lugn men det sätter ju sig på kroppen tyvärr. Jag håller på att bearbeta mina tankar men allt tar sin tid

dolla

Allting är möjligt