Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1629 ggr
NessaInglorion
0

God morgon 8/7

Morrn morrn alla fina vänner!

Det är en helt underbar morgon här i Stockholm, solen skiner och det är en svag vind. Härligt!

Dagen består av jobb och städning, inga favoritsysslor men det måste göras. Flört

Ha en riktigt vacker torsdag!

Kramar

"Låt själen vara fri"

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Solsken idag. Men tyvärr så ska jag tvätta så det blir inga solstunder. Men det gör inget, det kommer en dag i morgon Glad

Ha en bra dag!

nillanb
0

Godmorgon på er!

Himmel ! jag har sovit tills nu!!!!Förvånad

Snacka om att bli snopen …Jag som alltid vaknar tidigt annars, ja kanske behövde jag sova bort febern.

Nu vääntar jag på att kaffet ska bli klart så jag blir mindre susig i huvudet.

Ingen sol här kvavt och varmt undrar om det är åska i luften…

önskar er en härlig dag!

Pagan
0

Godförmiddag alla goa

Så skönt att du fått sova ut Nillan, kroppens sätt att ta hand om dig. Ha en fin torsdag allihop - det ska jag ha.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

# 2 - Så härligt att få sova ut. Det behövde du säkert!

Själv sover jag dåligt när det är varmt. Vaknar tidigt på morgonen och sen blir det bara ett hattande med sömnen.

(nu klagar jag på värmen igen)………….Skäms

Doris
0

Hej pch god eftermiddag på er Jag själv har nyss kommit hem efter trädgård kursen jag går just nuGlad Sista dagen i morgon,synd när det är något trevligt!

Ha en skön kväll alla

dolla

Allting är möjligt

Isa56
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godeftermiddag allesammans Skrattande

Känner att min kropp börjat trappa ner inför semestern skulle ju bara slumra en halvtimme, blev visst nästan två timmar Tungan ute vaknade av en mörk lite ekande röst som sa mitt namn, FlörtEn dag kvar att arbeta, sen ska jag ta itu med sista lektionen i Tarot. Resten har jag upphöjt till önskningar, även källarröjningen, blir roligare så, tror jag. Mig lurar jag men ingen annan. Tungan ute

Ha en skön kväll.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godkväller!

Nu är tvätten klar och struken.

Idag fick jag en strålande idé. Jag har två längder av vitt linne som varit gardiner men som krympte så mycket i tvätten att jag inte kund använda dem längre. De såg ut om långa kortbyxor eller korta långbyxor.

Så därför ska jag nu försöka mig på att sy en tunika av tyget. Mönster har jag redan. Jag kan ju inte mer än att misslyckas. Blir det inget bra så kan jag ha tygbitarna som målartrasor.

Och nu åter till boken och soffan. Det börjar närma sig upplösningen……Tungan ute