GoMåndag 5 juli
Hoppas att Ni får en riktig god måndag. Här är det mitt i natten och äntligen lite frisk luft. Vi har en massa kräftor här på sajten. kanske någon som har födelsedag idag?
Månen går in i väduren och det blir en dag för utmaningar och action för många. Månen är i tilltagande och det rekommenderas inga tandläkarbesök nu! Framförallt inte om det rör övre käkbenständer.
Mycket brainstorming och problemlösning - positiv sådan. Bra tid för kroppsvård, ansiktets sköra hud och hårets vård. Bra tid till att ventilera både hus och hjärna
Ta vara på er och ha det riktigt gott idag. Förgyll dagen med röda färger, stenar med granat och bergskristall. 1:a och 7:e chakrat står i fokus. Kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godmorgon på er allesammans 
Tack pagan för den fina informationen 
En ny vacker morgon att vakna till!,
Även i dag började jag min morgon med yoga på altanen försiktigt försiktigt för att få igång min stela väkande kropp, men så härligt det är när kroppen börjar lea upp sig! När jag avslutat min meditation ser jag att på på dynan 30 cm i från mig sitter en liten gråsparv och tittar så lungt på mig.
Min lilltjej sover ännu jag ska strax smyga upp och kolla hennes temp, igår var den uppe på 39,9! stackars liten
.
Önskar er alla en fantastisk dag!
Godförmiddag!
Nej pagan inte idag, men i morgon så…………
Vilket fint hjärta, är det du själv som målat?
Idag ska jag lägga en Tarot och förhoppningsvis komma ut i solen en stund. Skulle egentligen handla men det gör jag i morgon. Mina gäster ska jag inte ha förrän på onsdag så det finns gott om tid.
Jag sover inte bra när det är så här varmt. Vaknar femtioelva gånger och är dyblöt. Jag vill ha normal svensk sommar!! Hörrni vädergudar!
Ha en bra måndag därute. Antar att det är många som börjar sin semester idag.
# 3 - Vad är TD ???
Hej alla glada, varma människor 
Jaha nu är det kalasens tid. Ifredags fyllde maken år, idag fyller min äldste (dotran) imorgon fyller Gilla och på onsadg fyller min yngste (Drejin) år.
Fyra dagar kvar till semester, hihi. 
Ha en skön kväll.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God kväll alla
Idag har jag varit på trädgårdskurs ska gå i 5 dar så på fredag är jag klar ! Det är en rolig och intressant kurs! #1 tänker på din lilla tjej inte roligt med feber en sån här dag
Ha en fortsatt bra kväll ska göra lite rabarberkräm nu
kram/Dolla
Allting är möjligt
#6 Hehe ja men eftersom jag är pre-diabetiker så är jag mycket återhållsam med sötsaker. Tårta äter jag kanske fyra gånger om året. Men kaffe………..
Snacka om kaffe käring. Haha
Hoppas verkligen att din lilltjej mår bättre nu i kväll. Sänder krya på dig kramar till henne.
#7 Trädgårdskurs, låter kul. Det kunde nog jag behöva för ibland vet jag inte vad som ogräs och vad som ska vara kvar. Så allt får vara kvar för säkerhetsskull.

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God kväll alla godingar 
#1 Åhhh så kul det låter med trädgårdskurs 
#2 Hm tårta är inte något som jag tycker så *bäst* om heller men himmel hur har du lyckats få ihop så många fam.med. på så få dagar!…en bedrift i mina ögon, då är det avklarat sedan…säger kärringen som inte Ääälsakar kalas
.
Jo min lilla sladdis mår bättre
i eftermiddags var tempen på strax över 38 så vi hade några av villa kvarterets beundrare
här…plus bästisen!!!, i svalkan under parasollen höll mammas prinsessa hov
.
Jaså, ha ha ha. Jag trodde det var något nytt tekniskt.