Godmorgon 4/7
Godmorgon allesammans !
Morgonens temperatur i skuggan är redan 20 grader!, det ser ut att bli ännu en riktigt varm dag.
Min stackars lilltjej fick feber i går kväll nu i morse hade hon 39,4!, stackars liten i den här värmen…
Jag älskar dessa tidiga morgnar när det är lugnt och tyst och bara fågelkvittret bryter tystnaden..det är min alldeles egen tid några morgon timmar på altanen lite yoga och meditation och en koppkaffe… då mår jag gött!
Jag önskar er en underbar dag att njuta av!
Godmorgon Nillan och alla ni andra 
Stackars din lilltjej, det kan inte vara roligt att ha feber i denna värme.
Hoppas hon inte mår alltför dåligt.
Javisst Nillan, det är så härligt med dessa tidiga morgnar. Min make sover och man har några timmar för sig själv. Vår hund ville ut halv sex imorse sen somnade jag inte om. Men nu ska det bli en bra bok och en huvudkudde i hammocken, kanske en liten slummer där med.
Ha en skön dag och glöm inte dricka (vatten
)
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon!
I går var det väldigt varmt, syret tog slut. I dag svaligare, Vad skönt,
Jag träffade en man i torsdags, jag ska lägga tarotkort. Om han är bra för mej. Jag tycker det känns som en vän, inget mer. Jag kan ha fel.
Ha en bra dag

Godmorgon alla goa själar
Hoppas din lilla kryar på sig under dagen Nillan. Svårt att finna svalka i denna värme. Låter som en god idé isa att slumra i hammocken Isa, sakta gunga till fåglarnas serenad. Spännande för dig lottan, låt oss veta om denne man är the one and only
Själv ska jag plugga lite "häxnytt" under dagen. förmodligen i skuggan. Har försökt gå långpromenix med hunden, hon flåsade redan efter ett par kilometer så vi fick vända hem. Sååå synd
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godmogon vänner
Vilken underbar dag idag. Solen skiner det blåser nästan inget alls.
Så idag kommer det bli varmt.
Ha en underbar dag solig skön dag
Godmiddag!
Denna dag verkar om möjligt ännu varmare än igår, puh! Fast tunna moln ligger på himlen. Får se hur det blir i eftermiddag om jag ska ta en stund i solen.
Jag har en Tarot att lägga idag så det är bäst att sätta igång…..
Ha en skööööön söndag!
God eftermiddag En helt underbar dag idag Hela helgen har varit fin med sol och värme Tillbringar den mesta av tiden ute men har svårt för solen man får ta på sig hatt och solglasögon 
Ha en fortsatt skön Söndag alla
Kram
Allting är möjligt
God eftermiddag!
Jag trodde det skulle dra ihop sig till åska men det tycks inte vara någon "laddning" i de tunna moln som ligger som en slöja. Det är olidligt ute och något svalare inomhus.
Ett rejält åskväder skulle rensa upp. Det finns ingen syre i luften.
Oj som jag klagar 

Men jag mår dåligt när det är sådant här väder.
Kramen!
Åska gilla? De har jag inte känt av alls. Vi bor ju inte så långt ifrån varandra heller.
Ja skulle behövas rensas Men det kommer ovädret rensar upp lite.
Godkväll allesammans 
Håller på att läsa en bok som "Kreativitet för livet" av Bengt Renander. En mycket intressant bok. Där finns ett citat av Joseph Campbell som jag gärna vill dela med mig av.
Där vi trott att vi skulle resa utåt, kommer vi till kärnan i vår egen existens.Där vi trott att vi skulle vara ensamma är vi tillsammans med hela världen.
Det citate ska jag ta med mig i sängen snart.
klockan ringer fyra, så minuterna är dyra.
Natti sov gott
Kram Isa

Japp ska bli skönt. Perfekt med förmiddag också för då börjar jag eftermiddag efter semestern, kanon.

Godkväll på er! Lite datatid innan läggdags! Ska upp übertidigt och börja jobba lite tidigare i morgonbitti så jag hinner i kapp lite. F-n vilket stressigt jobb det är jag fått! Å inte blir det bättre av att jag är ny heller, men jag gör så gott jag kan bara, bättre än så kan jag inte!
Inte roligt med feber i värmen, Nillan. Vet att min svägerska satte spritdränkta raggsockor på döttrarna när de hade feber när de var små… Vet inte hur bra de är, men våta strumpor överhuvudtaget kyler ju ner kroppen, kanske räcker med att blöta i vatten? Duscha svalt kan ju vara skönt också!
"Häxnytt" Pagan, vad läser du då? Lite nyfis blir jag ju! 
Lotten, hur gick det med korten?
Gilla & Stina, ni får ge er ut på en regndans! Det kan funka, jag har provat!
Isa, underbart citat - får mig att tänka på att allt är ett och ett är allt liksom. Att vi i vår ensamhet bara är en liten del av ett stort allt…

Ah den har jag också gått - halva vill säga! Jag har halva kvar, men en dag är jag där igen. Hon är bra, och mycket kunskaper att lära ut!
Stina, nej det blev ingen åska och inget regn.
Tyvärr…………

sista veckan nu va?