Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 915 ggr
Isa56
0

Godmorgon fredag 2/7

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon vänner Skrattande

Åh vilken härlig morgon, en riktigt ljuvlig morgon. Tungan ute Jag har precis varit ute och plockat lite blommor till min make, som fyller år idag.Glad Varför köpa, när hela trädgården är full av blommor. Visst många vissnar rätt fort, men det gör inget. En sommarbukett är ändå sommar.Tungan ute

På måndag fyller min dotra år och på onsdag fyller min yngste son.

Idag blir det grillfest på jobb, och det ska bli kul. Tänk att kunna avsluta ett samtal utan att behöva springa iväg till en maskin. Sen är det bara fem arbetsdagar kvar till FRIHETEN. Haha Jag tror jag ska låsa in klockorna över semestern. Flört

Ha en ljuvlig dag och grattis alla som fyller år i dag.

Kram Isa

Mint

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Elpida
0

God morgon Isa!

Visst är det ljuvligt ute!!!! Då blir det kalas idag för er, eller ska jag säga hela veckan… =)Gratta maken från oss tokingar här inne!!!

Själv sitter jag här och ser ut som Carolina Gynning på överläppen. Jag fick ett getingstick på överläppen igår och jösses säger jag bara…. den blev tre gånger så stor som underläppen, och resten av kvällen hette jag Kajsa Anka av resten av familjen…. Fortfarande lite ömt att ta på men nu är den iaf inte stenhård…

Ikväll åker vi till Kroatien två veckor men jag ska försöka titta in nångång då och då!

Ha det bäst!

(Pagan, hoppas det inte blev för hårt igår med rommen…;-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Ajaj Då Elpida.Förvånad Hoppas du inte är allergisk? Min yngste fick ett sådant stick när han var två år. Det fick bli akuten för läppen svullnade så den nästan täckte näsan på honom. Han fick sitta några timmar på akuten så de såg att svullnaden la sig, sen var det bra. Krya på dig,

Kanske en bra chans att göra av med gamla läppstift,Flört det går åt lite mer om man har en svullen läpp, stackare. Cool Du får ha en trevlig resa iallafall, hoppas det snart blir bättre.

Nej nåt kalas blir det inte idag, eftersom jag ska jobba i eftermiddag. men det tar vi i helgen istället.

[Spanaren]
0

Hej alla!

Snart börjar maken sin semester och då blir det semester även för mig Flört Sporadiskt blir det som jag kommer att besöka er, så vi syns på ett glatt återseende /kram Spanaren

Elpida
0

#2 ha ha. Min man garvade nästan ihjäl sig igår så jag konstaterade att även om jag hade varit intresserad av en läppförstoring så hade han inte uppmuntrat mig iaf Har faktiskt lite läppstift liggande hemma, kanske skulle ta slut på det nu då….Kan säga att även om den bara är lite svullen nu så har mina arbetskamrater fantastiskt roligt. Det är så kul när man kan glädja andra människor tycker jag =) ;-)

"Du har alltid två val"

Pagan
0

Jösses Elpida, en riktig pössmunKyss hoppas svullnaden lägger sig så du liknar ditt passfoto. Kollade vädret i Kroatien, det ser klart fint ut. Hoppas du får en riktigt trevlig resa och att du hinner in till oss i bland, kanske med ett foto eller två?

Här är det oxå nästan medelhavsvärme och har suttit på altanen och druckit kaffe och läst sedan 8, hur underbart som helst. Mitt hem börjar likna kaos, har ju bara mellanlandat för fönödenheter och tvätten har samlats på hög. Fast en sån här dag ska man ju inte städa va´det får bli en grå och regnig dag…..

ha det gött allihop

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

#5 Gör som jag Pagan. Tänk: FlörtOskyldig Vad gör det om hundra år. Läste någonstans att lugn och avslappnad är man när man kan sitta ner i total kaos och ta en bok och läsa utan att störas av röran.Tungan ute

#3 Trevlig semester Spanaren hoppas det inte blir för långt mellan besöken.Flört

Elpida
0

Jag håller fullständigt med Isa! Städa, tvätta, stryka, diska är sådant man kan ta en regnig dag, eller just när man precis behöver den där tröjan eller vad det nu är. Herregud, ska vi minnas våra få svenska varma dagar med hur "duktiga" vi var när vi städade?? Näääää Får man oväntade gäster kan man ju dessutom sitta ute och behöver inte släpa in dem , åtminstone om man har hus eller lägenhet med stor balkong… =) =)

Så ta en kaffe till, läs några sidor och vräk sedan omkull dig en stund ;-)

"Du har alltid två val"

Pagan
0

låter riktigt bra tjejer. Då sitter jag kvar på altanen dåGlad därute slipper jag ju för övrigt se hur det står till på insidan.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godförmiddag på er!

Solen skiner från en klar himmel och det är redan varmt. Jag får väl lägga mig på en kulle i eftermiddag en stund. Jag har med mig en blomsterspruta med vatten, he he.

Varför jag inte åker till havet när jag bor i en stad med tre badstränder? Svar, jag tycker jag gått upp så mycket i vikt att jag inte vill visa mig, alternativt att jag behöver en baddräkt som sitter snyggare.

Men ska det vara så här varmt så får jag väl också dra mig mot stranden………….Ska fundera på detta nästa vecka efter min födelsedag.

Jag kanske helt enkelt är så lat att jag inte gitter ta mig till stranden. Så kan det också vara……

Nu måste jag i alla fall åka in till Lidl och handla lite förnödenheter.

Ha en sköööööön fredag!

Doris
0

God förmiddag på er Glad Jag försöker och vända tillbaka till normaltid men jag känner mig som en klubbad oxe, somna på soffan efter morgonfikat ute. Idag måste jag åka in till Krokom med lönerapporten annars får jag ingen lön plus att jag måste titta på en ny disk maskin den är trasig tyvärr Gråter får diska allt för hand och jag hatar att diska Ute är det fint väder ca 20 grader varmt och det är bra här uppe. Nej nu måste jag diska klart kommer inte undan tyvärr  Jag funderar på högtryckstvätten den kanske funkarSkrattande

Kram /Dolla

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

# 10 - Välkommen till klubben "hata diska". Även om jag är ensam i hushållet så tycks jag alltid ha disk stående.

Ibland undrar jag om det inte är en konspiration mot mig, att tallrikarna hoppar fram och ställer sig på diskbänken efter att jag snyggt och prydligt satt in dem i skåpen. för att inte tala om besticken………… och grytorna! Alla är inblandade i denna konspiration!Cool

Huga!

lottan17
0

God middag!

Här är det sommar och varmt. # 5.Jag ska gå ut och sätta mej, Allt hushållsarbete skiter jag i. Nu är det solen som är viktig. Jag satt vid Vänern i går.

Jag ska åka till Stenungsund över helgen, jag ska ta med baddräkten och doppa mej. Jag tycker det är kallt att bada i havet. Jag var i Stenungsund vid valborg, då lovade jag min vännina att nästa gång, jag kommer ner skullle jag ta ett dopp.

#3 trevlig semester.

nillanb
0

God eftermiddag på er Glad

Efter en svettig förmiddag på badstranden med massor av lekande plaskande lyckliga barn var det skönt att få komma hem till altanen!, upp med parasollet och sätta sig med en kall öl FörvånadCool.

Nu kan jag äntligen lätta lite på kläderna…vill inte ha baddräkt eller bikini offentligt längreTungan ute.