Godmorgon Onsdag 1/7
Godmorgon allesammans 
Mulet men skönt att sitta ute. Blev sittande och bara "filosoferade" Har börjat känna semesterfriden lägra sig över mig, trots att jag jobbar nästa vecka också.
Tusan vet vad min gubbe vattnar blommorna med? Men så här fina är de vi har på trappan. Oxar ska ju ha gröna fingrar sägs det. Hm jag är nog undantaget som bekräftar regeln. Blommor är mer min mans grej. Jag glömmer att vattna dem.
Ha en skön dag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon Isa och alla andra 
Underbara penseer Isa
I dag ska jag gratulera min pappa på födelsedagen.
önskar er alla en härlig dag!
Godförmiddag på första dagen i högsommarmånaden!
Vilka fina panseer du har. De ska ju vara utblommade nu. Har gubben läst någon trollformel över dem?
Molnen skingrar sig och solen strålar. Idag ska jag ta en stund i solen uppe på kullarna.
Om ni undrar vad "kullarna" är så är detta ett område i Kroksbäcksparken där det finns sju eller åtta kullar i olika höjd och form. Denna bild är tagen i fjol av Sydsvenskan som var där och gjorde ett reportage. Det är faktiskt jag som står där uppe.
Hallå goa vänner 
Regnar och är grått idag.
Så vackra penséer ni har på er bro Isa
Jag tittar på dom där mörklila och ser små fjärliar som snart ska flyga iväg ett litet tag *ler*
En bild skapar och återskapar minnen och fantasi och tack för det 
/kram Spanaren

Skriver ett litet hej jag med. Min aktivitet på sidan har ju varit minimal, men är inne och läser lite då och då… Nu hägrar semester i nästa vecka och då hoppas jag på att kunna göra lite mer, ha lite mer tid till allt…
Solen skiner och världen ler 
God eftermiddag på er alla! Men för mig är det morgon och ska nu snart dricka morgon kaffet ! Nu har jag jobbat i 3 nätter och är ledig ett tag!!
Du har fina penseer Isa
Mina blommar också fortfarande ! Vädret här uppe är sol och blås!
Ha en bra dag
Kram /dolla
Allting är möjligt

Godkväll på er goingar
Har haft högsommarvärme här, trodde solen tagit semester men nu är den tillbax. Har varit på älvborgs fästning under dagen. Mycket trevlig båtresa genom Göteborgs hamn med Sjömanshustrun som sörjer de bortgångna under 1:a världskriget.
Ska strax laga middag, men först ska jag ta mig en Cuba Libre
Skål!! (ta mej fan)
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Gokväller på er!
Och vad har jag gjort idag då???
Jag satt en stund på balkongen, men det var nästan för varmt fast det fläktade. Nu ska det bli jättevarmt fredag och lördag, puh!!!
Har suttit och tittat på en film på TV, som var väldigt gripande. Grey Garden, en sann historia. Tänk att verkligheten för det mesta överträffar dikten!
Nu ska jag kolla om jag ser något fyrverkeri och ljusspel över Öresundsbron. Kanske bor jag för lågt för att se något, men jag får spana. Nu är det skönt på balkongen.
Pagan! Schkåååål