God morgon 30/6
Godmorgon Spanaren och alla andra.
Ja det är mäktigt med Tarot, man blir lika förvånad var gång. 
Lite mulet och svalare idag, men skönt att sitta ute. Igår hade vi runt 30 grader i fabriken,
Det var inte skönt, men gick rätt bra ändå. Vi har ju fläktar vid de flesta maskiner. Som tur är så tål jag att stå i drag utan att få problem. Jag blir bara lite "blåst" 
Ha en skön dag.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godermorgon Spanaren och Isa
Idag är det grått och mulet i min del av världen. Efter en perfekt soldag i går så kom regnet - brutalt och i massor kom det dånande. Med det kom blixt och dunder så det lyste upp himlen så det var både kusligt och magiskt. Vädrets makter är icke till förhandling så dagens aktiviteter får ändras.
Hoppas att alla mår riktigt riktigt bra och att dagen blir givande. Kramis på er.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godmorgon på er tjejer 
Så kul att du kunde ta min tolkning Spanis
!
I går var jag på den *kurs* AF placerat mig på jag är utförsäkrad från FK och har aktivitetsstöd i 3 mån i dag har jag så ont att jag nästan inte kan använda händerna att skriva med, jag orkar inte lyfta armarna.
Vilket väder det var under gårdagen otroligt varmt hela dagen men vid 23.30 drog regn och åskan fram. Inget regn nu men det är betydligt svalare och mulet.
I kväll ska Svea till veterinären och då drar hon antagligen fler klor…man ser att vissa klor ser tomma ut när man tittar under och att det är nya på utväxt under, klorna gör ont på svea när jag ska klippa dem då de inte sitter fast riktigt.
jag önskar er alla en skön dag!
# 3 Var inte för duktig Nillan då tror dom att du orkar mer än du kan!!!!!!
Svea - godingen … när ska allt detta vända … vi alla sänder massor av härliga energier till er båda 
# 2 Vilka krafter vi har runt omkring oss … mäktigt imponerande som du själv säger 
# 1 Isa Fy för den värmen och passa dig för blåsten för du vet inte när den slår till och …

God morgon på er alla! Här är det lite mulet men ändå varmt, lång dag idag så ska ta det lugnt när jag kan
. Hoppas på att det inte börjar regna eftersom jag har hänt ut tvätten…
Hoppas ni får en riktigt bra dag!
Godförmiddag!
Idag har solen tagit en liten paus bakom molnen, men det gör ingenting. Det var så varmt igår att det räckte. 28 grader hade vi i skuggan och det var inte mycket till fläktande vindar, vilket är ovanligt här i Skåne vid kusten.
I natt när jag gick till sägs så blixtrade det uppe i molnen, det var så vackert. Men det hördes ingenting och förmodligen drog det vidare, kanske till Pagan 
Det verkar som att solen vill titta fram nu i en glipa. Endast 20 grader idag och det passar mig alldeles utmärkt. Trivs inte när det är alltför varmt.
Igår var jag och handlade nya blommor till ena balkonglådan. Panseerna hade blommat ut, så det blev fem stycken (Osteus….någonting heter den), tre rosa och två vita. Så här ser den ut fast här är den röd.
Hej! god middag.
I dag är det sommarfest i Vänersborg, då går alla vänersborgare man ur huse. Det är fest hela dagen. Det börjar först med en teaterfars, fortsätter i parken. Med Svenska Hits med Magnus Karlsson, Charlotte Perreli, Jessika Andersson+andra lokala artister. Kvällen avslutas med dans i folkparken till dansbandet Scotts
Det blir en höjdare kväll, alla är ute på stan, det cirkulerar folk överallt. Massa cyklar överallt.
# 7 - Men så trevligt med lite fest och fina artister!
#4 Hmm svårt som attan när man är van att alltid kämpa för att göra sitt yttersta…duktighets syndromet du vet
i dag har jag legat och vilat hela dagen..
#9 Till slut så tänker du om och lyssnar på dig och ditt innersta