Godmorgon Tisdag 29/6
Godmorgon allesammans 
Frånsett att det var helt underbart att sitta ute med kaffet. Så, vad i hela fridens namn gör jag uppe klockan sex på morgonen? 
Ett tecken på att man börjar bli gammal?
Men det är ljuvligt med dessa sommarmorgnar. Eller kvällar.
Ha en skön dag.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon Isa och alla andra 
Morgnarna är så underbart vackra nu..och jag tycker att det är den bästa stunden på dygnet när allt utom fåglarna är tyst och stilla och morgonens blomdoft är så stark.
Nu ska jag strax i väg på den sysselsättning AF valt åt mig i 3mån jag blev ju frisk 1 juni så nu är det mycket… och jag har ont och är mycket trött.
Jag önskar er alla en underbar sommardag 
Hej!
Nu blev det fullt på din parkbänk Isa
Först sitter du och sedan Nillan och sedan jag
och livet är bara så skönt med att få leva.
Ha det alla /kram
Ps Ni ser väl den där gråa och glada damen till vänster på bänken … det är jag *gapskratt*
#1 Vad får du göra?
Plåga dig nu inte för mycket utan gå till läkaren om det blir för outhärdligt … lova mig det 

Godmorgon Godmorgon
Lyckades hålla mig flytande Elpida och var tillbaka i civilisationen framemot kvällen
Idag är det disigt och lite blåsigt. Ska ta mig de många milen till Marstrand och Carlstens fästning. En guidad tur för att åter höra om Lasse Maja och Gubbarna.
Ha det gött allihop. På återläsande i kväll
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Hejsan flickor!
Isa uppe först, som vanligt ;-) Pagan tillbaka helskinnad - nu tror jag ni får maka ihop er på den där bänken så vi får plats allihop, (Morgaine är säkert på gång oxå ) så att Nillan kan berätta om sin sysselsättning och få en klapp på sin onda kropp =)
Nu ska jag lägga upp min tolkning åt Pagan…
Ha det bäst i solen!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hur ska Nillan orka med min tolkning idag … hmmm
Jag visste det. Jag gick upp alldeles för tidigt.
Har ni sett hur jag stavar till tisdag? Haha 
#1 Försök lyssna till din kropp Nillan. Lättare sagt än gjort.Vad har Af hittat på till dig? Vad är der för sysslor? Har dom tagit hänsyn till dina besvär?
#5 Det är en magisk bänk. Den blir bara större ju fler vi blir. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag alla!
Här kommer jag som vanligt sist insläntandes när alla har ätit sina frukostar och påbörjat dagen.
Jag har suttit en stund vid datorn för jag ville skaffa information om ett väderfenomen som jag fångade med kameran i natt. Det kallas nattlysande moln.
God kväll alla trevliga människor. Nu kommer jag insläntade. Det var fullmåne i natt, har inte kunna sova på hela natten. Jag var ute och promenerade kl. 03.30 i morse. Jag har inte sovit på dagen heller. Just nu är jag lite småtrött, jag ska hålla mej vaken till kl 22.00 om det går.
Jag hade lite fullmånecermoni i natt. Jag mediterade lite.
#4. Jag har en vännina i Stenungsund jag tänkte hälsa på henne. Under min semester.Vi var på Marstrand och Carlstens fästning. det var minst 10 år sedan. Jag kommer inte ihåg allt.
God kväll Jag har jobbat natt och ska gå på snart igen Det har varit varmt och fint väder idag. Jag klev upp 14 30 och har varit ute en del idag Nu i kväll har åskan gått runt oss men bara lite regn NU måste jag göra ordning lite mat nyttigt innan jag åker
Ha det gott alla
Kram/Doris
Allting är möjligt
Hej jag har anmält mej på Mötesplatsen ( singelsajt). Jag kan bara chatta med män, bli god vän med några. Det kan bli några goda vänner.
Jag ska börja med nätdejtning, sedan ut och dansa och resa.