Dagens hälsning 28 juni
Då var det måndag igen. Måhända många har börjat sin semester nu.
Här i Skåne är det solsken, varmt och lätta vindar. Alltså en perfekt sommardag. Och jag ska tvätta……
Men solen är säkert framme fler dagar.
Min yrsel har lagt sig och det känns jättebra nu!
Ha en alldeles förträfflig dag!
Godmiddag allesammans.
Tack detsamma Gilla
Skönt att du mår bättre.
Idag har jag mest suttit därute, får passa på innan man ska in i värmen och jobba.
Ha en skön dag allesammans.
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God middag!
Idag är det jobb men det är sista veckan innan semestern, på fredag kväll bär det av till Kroatien. Skönt att få vänja sig vid värmen här hemma =). På tisdag ska jag och några tjejkompisar gå på nattbio, då är jag ledig på onsdag sedan är ju veckan nästan slut =)
Ikväll blir det mys med ungarna medan maken har fotbollsträning, det gäller att njuta av den svenska sommaren ;-)
Ha det bäst!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej alla!
Ops … har du mått dåligt Gilla? Skönt att det försvann 
Nyss betalat räkningar och det är mindre roligt *fniss*
Ha det/ kram Spanaren
#2 Så mycket kul du har att göra och mys nu med de dina, var ni nu än är 

Tror till och med att vi ska slå till med jordgubbar och glass… =) Jag fyllde år i lördags men orkade inte fixa någon god efterrätt då eftersom jag pysslat så mycket till midsommarafton. Det får bli en "efterfirning" =)
"Du har alltid två val"
#3 - Ja det var igår som jag vaknade med yrsel. Det verkar som yrseln kom endast då jag ligger ner och då på rygg. Det har varit så förut när jag varit stressad. Men denna gången var jag inte stressad, inte vad jag vet i alla fall. Jag vilade mycket igår för säkerhets skull. Och idag är det precis som vanligt igen.
# 2 - Kroatien, dit skulle jag också vilja åka.

Grattis i efterskott Elpida Hurra! Hurra! Hurra! Hoppas vädret i Kroatien stabiliserat sig tills Ni åker. Har en vän där och det blåser Nordan och de saknar vantar
men den rapporten är ett par dagar gammal.
Vad skönt att höra att du mår bättre Gilla. Ta vara på dig.
Här skiner solen har packat matsäck och ska tillbringa dagen vid närmaste sjö och bara slappa. Tar med flytmadrassen så jag kan flyta omkring.
Ha en riktigt bra dag allihop.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
#5 Grattis i efterskott. Elpida
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tackar och bugar, ännu ett år att lägga på nacken…=). Mitt mantra från och med nu är; Tack för att det är fint väder i Kroatien, tack tack tack!!!! =)
"Du har alltid två val"
# 8 - Jag har alltid haft lågt blodtryck.

#7 Hoppas du inte flöt iväg för långt på sjön utan har kommit tillbaka helskinnad ;-)
"Du har alltid två val"
#11 Min kompis började plötsligt med att må illa och kände att hon var på väg att svimma och hennes man var tvungen att hjälpa henne att lägga sig på golvet och efter en liten stund så fick hon hjälp till soffan.
Efter ett tag så åt hon en macka och allt var som vanligt igen … detta kommer vid stress plus att andra faktorer kan också hjälpa till.
Tycker att detta påminner om den yrsel som du led av igår!
Hej. Alla trevliga människor. # 12.Elpida grattis i efterskott. Här i Vänersborg akiner solen och det är varmt.
Jag kom tillbaka idag, jag har firat midsommarhelgen i Dalsland.
Det blev slut med min pojkvän när jag flyttade till Vänersborg. Jag träffade honom igen i helgen, jag fick känslor igen. Men jag har kompiskänslor. Man blir inte besviken. Vi får se om vi blir tillsammans igen efter snart fem år.
Min manlige vän bor i Vänersborg. Som jag försöker komma över.