Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1228 ggr
Pagan
0

Magisk torsdag

Godmorgon

Torsdagar har något magiskt över sig. Se om idag är extra magisk. Snart fullmåne (lördag) men känner Ni inte att det börjar bubbla i kroppen? Ha en magisk torsdag allihop, njut av dagen - den enda i sitt slag. jag kommer att njuta av min första semesterdag och ta sovmorgon.

Ain´t life grand?

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

Tänkte inte på att detta kunde vara en god morgon-hälsning =( Nu blev det dubbelt igen, men vi tycker ju det är så roligt att tjöta med varandra så det kanske inte gör något =)

En riktigt fin magisk torsdag till dig på första semesterdagen Pagan - härligt ;-)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

Ja nog sjutton tycker jag det börjar bubbla här också. Äntligen säger jag. Jag har väntat på detta "bubbel" väldigt länge.

Det kan ju också bero på energierna som kommer in nu. I måndags vid sommarsolståndet så öppnades det för starka energier som inte kommit till oss på 13000 år!

Pagan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

it´s a kind of magic

Sajtvärd Tarot

lottan17
0

Hej. Alla snälla och trevliga människor. Här i Vänersborg kommer solen och går.

Jag hade min magiska dag i går. Ett magiskt ögonblick. Med en man. Jag får se om jag träffar honom igen. Då kanske det betyder någon.

Pagan
0

jasså du började känna av det redan igår lottanFlört 

magin keep om bubbling

Sajtvärd Tarot

lottan17
0

Hej# 5. Känslan håller i sej i dag också. Dagen är inte slut än. Det kan bli mer magiskt.

Nu kommer midsommar. Vet du några ritualer vid midsommaren? För att se vem, som blir den stora kärleken?

[GunillaR]
0

Härligt med magi!

Vi låter detta bli en magisk tråd där vi kan lägga in magiska bilder och berätta om magiska händelser!

Pagan
0

Lottan har du läst mitt inlägg - midsommar?

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Hej allesammans Skrattande

Magisk torsdag, hm Obestämd 

Efter att jag kravlade mig ur sängen klockan fyra imorse, och körde till jobb. På vägen låg ett påkört rådjur Gråter Tänk att man kan köra på ett djur och inte dra det till sidan av vägen, åtminstone. När jag körde hem tittade jag efter det, men det var borta.

Sen har jag skrivit en del på datorn, och var ut och klippte halva gräsmattan. Varför halva? Hehe min make hade klippt andra halvan, men jag vill inte att han klipper hela för hans fibro lever rövare med honom då.Flört

Imorgon ska jag sova lääääänge, hoppas jag.

Midsommarritualer, den vanligaste är väl att plocka sju olika blommor och lägga under huvudkudden, sen drömmer man om sin tillkommande.

Man kan också koka en salt gröt eller baka en salt pannkaka. Den som kommer med vatten i drömmen är ens tillkommande. Nej jag har inte provat, att lägga sig törstig är inte riktigt min grej. Flört

Ha en skön kväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

lottan17
0

Hej# 8. Jag ska läsa artikeln om midsommar