Godmorgon söndag 20/6
Godmorgon allesammans 
Då var vår söta kronprinsessa gift med sin prins.
Och som den trevliga och folkkära person hon är bjöd hon hela Sverige och resten av världen att dela hennes glädje. Oavsett vad man tycker om monarki, så visst var det ett fint bröllop. Jo jag blev sittande (där försvann den eftermiddagen och kväll
)
Så idag får det bli tvätt och annat plock.
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon!
Jag blev också sittandes framför TV:n hela dagen igår men stängde TV:N vid halv elvatiden då jag tyckte synd om dessa gäster som hade suttit så länge till bords. Herregud, behöver de inte gå på toaletten? 
Idag ska jag iväg och gratulera ettåriga sondottern. Vädret är växlande moln/sol men det kommer inte bli speciellt varmt och så skulle det bli regnskurar i eftermiddag. Ett riktigt midsommarväder, med andra ord.
Det är ju den riktiga midsommaren i morgon!
Ha en skön söndag!
#1 Hihi det var min tanke också, behöver de inte gå på toaletten.
Vi blev sittande till halv ett. Tittade på när de dansade. 
Riktiga midsommar mm, istället lägger dom den nästa helg, fast det betyder kort vecka för mig.
Ettårs-kalas
Dom är såå söta dom små liven.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Godermorgon
Har inte sett på bröllopet, men läst lite om det i morgontidningen, ja så blev de tu ett. Hoppas att de lever lyckliga i alla sina dagar.
Annars bjuder söndagen på mulet väder men det är uppehåll så kanske blir det mer action på mig idag. God söndag på Er.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej alla!
Satt bänkade på bröllop via tv och igår till 00.45 och idag har jag vaktat på knipungar som gjode sitt hopp från holken idag. Hur många … det säger jag inte för jag gjorde en intutionsövning inne hos i healing så 
Just nu … äntligen sol efter allt regnande i två dagar 
/kram Spanaren
God kväll alla! Jag tittade också på bröllopet till kl 0030. Jag skulle ha jobbat men är så förskyld men det är lite bättre i kväll, men är hemma ändå jag jobbar ju med äldre och de kan ju bli smittade av mig. I kväll skiner solen. Det har regnat här hela helgen i fredags morse vakna jag av världens sky fall så det är jätte skönt att det har vänt.
Ha en bra söndag kväll
dolla
Allting är möjligt
Hej alla goa människor. Här i Vänersborg har det varit soligt. Jag tittade också på bröllopet igår. Viktoria fick äntligen sin Daniel. Ett fint bröllop. #1. Det var min tanke också att dom inte behövde gå på toaletten.
Jag skulle ut och dansa igår, men jag blev kvar framför Tv:n. Tänk om jag hade varit ute och dansade igår. Tänk om den stora kärleken var där igår, men jag var inte där.Vad tror ni?
Jag fick lite ångest i morse på detta.
Det kanske var menningen att jag var hemma igår, jag mådde inte så gott i går.
I dag var på Överby( köpcentra) mellan Vänersborg och Trollhättan. En vännina till mej ska gifta sej i slutet av Juli, jag tänkte köpa kläder. Men jag hittade inga kläder. Det var synd.

Goder afton!
Här har det hunnits med mången sak idag: Volontärsarbete på katthemmet med sonen, med sonen på 20 minuters "drop in" gokartsåkande, Ica Maxi, till min brors familj så sonen fick åka med kusinen och några kompisar och bada, tända grillen och grilla god mat hos brorsan och så hem och ut på en långpromenad med hunden vi vaktar i helgen! 
Är det så här det blir när man jobbar heltid? Men trots många saker gjorda så har det varit en bra och ändå rätt harmonisk dag!
I morgon blir det sommarsolståndsceremoni på kvällskvisten, får se vad det blir!
Jag skriver här fast det är ny dag.
Jag har varit hos sonens familj och grattat lilla ettåringen. Hon hade lärt sig gå riktigt nu, det kunde hon inte för två veckor sedan, då kunde hon stå och gå om hon höll sig i något men nu så stapplade hon iväg själv. Gick det för långsamt så började hon krypa istället 
Vädret blev faktiskt soligt på eftermiddagen även om det fanns en del moln som kund se hotfulla ut. Men nu är det klar himmel så förhoppningsvis är det sol i morgon.
Hej Pagan!
Tack det värmde.