Godmorgon fredag 18/6
Godmorgon allesammans 
En gråmulen morgon, men det gör inget det är ju FREDAG.
Då börjar vi kl 12 och slutar kl 18 precis lagom, synd man inte gör det alltid.
Ska vi dansa balett i dag kanske?
för mig blir det nog mest lite elefantstuk över det hela. Haha
Ha en skön dag
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godförmiddag!
Ha ha, var hittar du alla dina sköna damer Isa?
Ja här är det grått men de har lovat sol i eftermiddag. Så det får bli helgens inköp på förmiddagen så att eftermiddagen kan bli fri för aktiviteter om det nu blir solning eller målning.
Jag får önska alla en skön och trevlig fredag!
Jag har lärt mig att googla på nätet, hihi
jag brukar prova med: bilder free download.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

God förmiddag!
Har sovit som en stock i natt och det gråa utanför förnstret gjorde det inte lättare att stiga upp.. är tacksam att jag fick ändan ur vagnen och tog en rejäl promenad i skogen igår när det var sol =)
Hade panik med hundpensionat till vår terrier när vi ska åka till Kroatien då svärfar backade på sin vecka…som tur var löste det sig idag! Visserligen får han vara borta två veckor men han har alltid varit glad och nöjd när han kommit hem så det ska nog gå bra =).
Tänkte att killen på bilden kanske ville komma hem och dansa med mig…. ;-)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej god eftermiddag. I dag kl.13.00, gick jag på semester. Jag ska vara ledig i fyra veckor. Hoppas det blir sol och fint, då ska jag bada och sola.
Jag har inte planerat så mycket, jag får ta en dag i sänder, det är gott att inte passa några tider. Jag och mina bröder har en sommarstuga i Värmland.

Ja Elpida, när Ni dansat klart så kan jag väl få låna honom
idag är det växlande molninghet igen. Blåser som sjutton men det är ju lite sol i allafall.
Har slutat tidigare och YES! det är fredag.
Lottan så gött att äntligen få ledighet som varar längre än en helg. jag har nästa vecka kvar oxå, sen så…
Hoppas på en fortsatt god fredag.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Godfredagskväll!
Tittar in såhär mitt i koncerten för brudparet. Förutom att jag tvättat golven här så har jag inte gjort så mycket, utan mest kopplat av idag. Det känns faktiskt ganska skönt att bara vara ibland 
Ha en fortsatt skön fredagskväll!
Åhhh vilken underbar koncert!
Det blev faktiskt en liten tår i ögonvrån till slutet när Elvis ande lade sig över koncerthuset i "Can't help falling in love"
Oj oj oj!
Sentimentala gamla kärring 

#6 Är inte riktigt klar med honom än….;-)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus