Dagens hälsning 17 juni
Jag får väl vara först någon gång och det enda sättet är ju att skriva innan jag hoppar till sängs.
Jag fick lite fina energier på healingsajten som jag tänkte göra något med på torsdagen. På förmiddagen handla och på eftermiddagen tvätta, men mellan tvättpassen kan man ju måla lite…………
Ha en alldeles fantastisk torsdag!
Godmorgon Gilla och alla ni andra 
Skulle bli fint väder idag också. För min del blir det att njuta av solen nu på förmiddagen och sen jobba i eftermiddag.
Ha en skön dag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon på er
#0 Jag hoppas energierna från healingen tog bort känsla av obehag som upplevelsen lämnat efter sig.
I dag ska jag plantera färdigt i de fem höga krukor som står utmed altan räcket, tvätta och städa och givetvis ska jag försöka vara ute i solen så mycket som möjligt.
Hej alla!
Så synd att i fokus ska krångla för det gick inte alls att komma in i morse 
Solen skiner men dom lovar regn till i kväll så det gäller att passa på med att vara ute. Kanske lite fönsterputs eller …
Ha det/ kram Spanaren
Ps Så skönt att du fick in en härlig känsla igen Gilla 
Godförmiddag!
Sovit som en stock har jag. Lite förkyld är jag också men det är inget att prata om. Jag kände av detta redan i helgen.
Jag solade igår så jag behöver ingen sol idag. Kanske man slänger upp ansiktet i eftermiddag på balkongen om tillfälle ges. Sen skulle det ju bli några dagar med dåligt väder……………
Jag är väldigt glad över att den där hemska känslan igår lättade.
Nej nu får jag sätta igång här!
Ha en skön dag!

God eftermiddag!
Kunde inte komma in på iFokus alls på förmiddagen =(
Idag käkade vi salladsbuffé ute på lunchen och i eftermiddags fick vi tårta vid fikat som vi intog ute i solen - japp!- vi har faktiskt riktigt sommarväder idag =)
Tack vare den kära allergin är jag som ett utsketet päron varje kväll, måste försöka övervinna tröttheten.
Ha det bäst!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Hej alla trevliga personer.
Jag kunde inte heller komma in på fokus på förmiddagen. Här i Vänersborg skiner solen idag också.
Jag har jobbat idag, ska strax tillbaka till jobbet igen, vi ska ha personalfest. Vi ska grilla och äta gott.
Till kaffet blir det rabarberpaj och jordgubbspaj. Och glass som jag älskar.
#4. Jag vill ha ett tarot-råd. Jag ska lägga Tarot hur min sommar blir. Om jag möter kärleken.Om ekonomin Hur många kort? Hur ska jag lägga dessa?

Godkväll go vänner
Här har vi haft vad SMHI kallar för växlande molnighet. Som jag kallar kallt och blåsigt med en och annan solglimt. Fast prognosen för i dag var egentligen en stor sol.
Kanske ska du lägga Keltiska Korset Lottan
Pigga på sig Elpida. Ett utsketet päron är det inte kul att va´- det gör ingen gla´
jag ska skicka dig goda tankar och positiv kraft under kvällen. kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

#7 Tack vännen!!!!! Somnade så gott i soffan vid 22 igår. Satt och spärrade upp ögonen för att kunna se slutminuterna i matchen mellan FRA-MEX i fotbollen… *kram*
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus