Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1337 ggr
nillanb
0

Godmorgon tisdag 15/6

Godmorgon på er alla godingar Flört

Jag vaknade tidigt till en alldeles fantastisk morgon, jag tog med mitt kaffe och satt på trappen lyssnade till fågel kvitter och njöt av solens värme, härligt att njuta av grönskan. Rosor,klematis och pioner slår snart ut och lavendeln växer så det nästan hörs.

Dagen skulle bli grå och regnig så jag är tacksam för den fina morgon jag fick.

Jag önskar er en härlig dag!

Hay Fever 

Isa56
0

Godmorgon Nillan och alla ni andra Skrattande

Här är gråmulet och lite blåsigt. Men suttit ute har jag gjort, men än får man ha jacka på sig. Jobb i eftermiddag.

Ha en skön dag

Kram Isa

Coffee Drinker

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Det är mulet idag och skulle komma regn. Tänk, sent igårkväll så var det alldeles molnfritt och så tänkte jag, nu blir det sol i morgon. Men men……….

Behöver göra lite inköp idag och så får det väl bli. Sen blir det målande när jag kommer hem.

Ha en bra tisdag!

lottan17
0

hej alla goa människor. Här i Vänersborg är det soligt och varmt. Jag kan sända lite sol till er som inte har sol.

I går köpte jag en bröloppspresent det är svårt tycker jag.

[GunillaR]
0

lottan, du får knuffa ner lite sol till Skåne!

[Spanaren]
0

Hej, hej, även i denna morgontråd Flört

Titta även in i den andra morgontråden för att skaka lite rumpa *fniss* /kram Spanaren

Pagan
0

Nämen va kul. Nu kan jag ju hälsa dubbelt så många gånger idagTungan ute. Just nu överlycklig över att solen kommit till min ände av världen. Har blivit solkysst!

Ha en fortsatt god tisdag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Vi har haft sol och moln växelvis. När solen kommer fram blir det jättevarmt. Det har också dragit några åskskurar förbi nu på eftermiddagen.

Dom jag ju lovat sol i morgon, och då kommer här vara en som slänger sig i gräset Tungan ute