Godmorgon måndag 14/6
Godmorgon allesammans 
Solen skiner och det är gott att bara vara. En hel vecka tills det är måndag igen.
Ett par timmar till, sen väntar jobb. Nåja det går det med, bara 4 veckor kvar till semester.
Vi ska som vanligt vara hemma, gör lite endagsutflykter då och då. Annars blir det "Hem ljuva hem" som gäller.
Får hoppas vädret stabiliserat sig tills dess.
Ha en skön måndag.
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej Isa och alla andra!
Den som spar har sin semester kvar 
Så kul att se att det har kommit in fotografier till vår egen tarotkortlek.
Fantasin har inga gränser och det är därför så kul att se på varje ny bild som kommer in.
Ha det/ kram Spanaren
Ps Grått och har regnat
Godmorgon Spanaren 
Trodde nästan jag var ensam om att vara härinne nu såhär på morgonkvisten.
Jag tror det blir en väldigt fin tarotlek till slut. Ska bli spännande att se i höst.
Kram Isa
#2 Nej inte är du ensamen här inne 
#4 Ja, (hehe) det har tagit några år, att bli så där perfekt. 
#6 mm och gör en reklamation på studsmattan. De var ingen bra kvalitet på den inte. (hehehe) 
Haha
Den var bra Nillan 

Morrn morrn!
Här var det fullt ös redan - härligt! =)
Idag slutar minstan skolan så det blir till att fläta hår och sätta i blommor när jag kommer hem från jobbet =) En liten jordgubbs-/rabarberpaj blir det nog oxå…
Längtar sååååå efter lite värme, ska det vara så himla svårt i lilla Sverige????
Ha det bäst!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godförmiddag!
Solchanser idag! Fast det far en massa moln förbi just nu. Ingen värme heller att hurra för. (gnällfia är jag)
Jag fick ont i halsen igår och känner mig inte riktigt på topp. Har absolut inte någon lust att bli förkyld just nu! Absolut inte!
Ha det bra denna måndag!
God förmiddag vad trevligt ni har haft det ser jag
själv har jag knappt vaknat nattmänniska som jag är, fast man är ledig går man inte i säng i tid tyvärr. Idag ska jag vara ute i trädgården en stund försöka få ner lite frön innan midsommar för då är det försent tror jag. Vädret så där idag inget regn i alla fall men blåsigt och 10+ grader idag, solen tittar fram ibland
Ha det bra
dolla
Allting är möjligt

Godda´på Er alla glada.
Nä nån sommar ser jag inte heller. Nu har det regnat konstant sedan förra söndagen och är less på det. En stackare här i faggorna fick sitt fönster utblåst av vinden i helgen med massa regn in på golv och möbler på köpet, en annan fick en björk vält på tomten, så vi har väl haft tur i blås/regnvädret trots allt.
Kan ju undra hur SMHI spår väder, om de överhuvudtaget har utbildat sig, pissråttorna som lovade mig sol i lördags.
Nå nu har jag gnällt klart och AHHH vad mycket gladare jag blev nu
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Vi skulle ha sol idag men den har lyst med sin frånvaro. Regnet har vi dock sluppit hittills, men det skulle komma regn i morgon……..
Ja enligt väderprofeterna på TV så var det en massa solar över hela Sverige.

Gokväller allihop!
Vad ni tränar och står i! Vackra blir ni som värsta fotomodellerna! 
Här ligger man in verkligen i lä… 
Alla har inte slutat skolan ännu, våra trollungar slutar i morgon först! Tyvärr kan jag inte vara med utan det blir första året utan mamma för dem. Men mormor kommer iallafall till skolan med dem.
Nu ska jag inte hänga här utan gå och lägga mig så jag orkar upp i morgonbitti!
Kram på er!