Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1181 ggr
Isa56
0

Godmorgon söndag 13/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Blåsigt men uppehåll, än så länge. Saknar värmen och solen. Här händer inte så mycket idag, blir nog en sådan där dag då man läser mest och hänger här förståss. Tungan ute

Ha en skön söndag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Godmorgon Isa och alla andra Glad

Ingen sol och värme i dag heller..men det regnar inte i alla fall, planerar för att grilla i dag.

ha en skön söndag alla!

Pagan
0

Det blir nog en "helreconddag" där jag står i centrum (badrum) och avslutar med nagelvård. Tungan ute Anar en solglimt i skyn, hoppas den växer till sig. ha en skön söndag allihop.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Stormen har bedarrat och regnet verkar ha upphört. Men det är kallt! Jag ska i alla fall gå ut på en promenad idag. Ska också skriva på kanaliseringsuppgiften, för övrigt är dagen oplanerad.

# 2 - Det låter som en härlig idé att ägna en dag åt att ta hand om sig Glad

Ha en skön och vilsam söndag!

Doris
0

God eftermiddag

Idag så regnar det.  Sista gången det var gåbingo idag, men gick ändå det finns ju paraply!! har inhandlat surfina ska nog sätta om dom i amplar idag, får ta ut dem när det är bättre väder.

ha en fortsatt bra dag

kram

Allting är möjligt

Elpida
0

Hej hej

Fullt upp hela helgen. Idag hade vi sommarfest med ming yngstas klass. Spelade fotboll, käkade korv och bullar och körde 4-hjuling (det var riktigt roligt).

Har rensat blomlandet, målat altantrappan och nu ska jag samla mig till att gå ut med hunden och göra av med någon av de där bullarna jag stoppade i mig…Oskyldig

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

lottan17
0

Hej! Alla trevliga personer. Här har det varit regn och grått. Jag har varit på fågelskådare- resa idag. Utanför Åmål. Vi såg inte så många fåglar. Det var några Lommar

[GunillaR]
0

Gokväller!

Jag trodde detta skulle bli en mycket inaktiv dag, men det blev tvärtom. Har suttit och skrivit en massa plus att jag ändrade om på min hemsida.

Men nu är det kväll och nu väntar soffan Glad

[GunillaR]
0

Godkväller igen!

Kiss spelar på Malmö Stadion och jag hör musiken ända hit. Bor ca 5 minuters cykelväg därifrån.

Dom rockar fortfarande……….Tungan ute

Isa56
0

Då kanske du också rockar med,Flört Det sådant som kallas för smygmotion.Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

[GunillaR]
0

Dom slutade strax efter jag skrev här med ett hejdundrande fyrverkeri. Det var riktigt tjusigt härifrån!