Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1046 ggr
nillanb
0

Godmorgon lördag 12/6

Godmorgon på er allesammans Glad

Vi var på lilltjejens skol avslutning igår..sååå mysigt det är att se alla fina uppklädda ungar som sjunger och spelar så vackert.

Tänk att jag fortfarande efter så många skolavslutningar fortfarande måste gråta en skvätt…

Himmel vilket blåsväder vi har i dag..nästan rädd för att blåsa bort!

Jag önskar er en härlig lördag Kyss

Isa56
0

Godmiddag Nillan och alla ni andra Skrattande

Har precis skrivit färdigt och skickat min lektion i Tarotkursen. Sen får vi se om det blir bakläxa eller inte. Tungan ute

Jo blåser gör det, och det ganska rejält, men än är det uppehållsväder. Får hoppas det håller sig så också.

En lugn dag idag, ska se om jag kan hitta ett mönster till en duk jag tänkte virka. Jag vet att det finns någonstans här i huset, men var?.Obestämd

Önskar alla en härlig lördag, trots väder.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Godförmiddag på Er.

Ja jösses sicket väder. Svensk sommar var blev du av? Inte en solglimt på hela veckan. regn och rusk och idag halv orkanSkrikandes skit i kvadrat! Nåväl det finns saker att göra på insidan också så det är ju bara att gilla läget och hoppas på sol någon annan dag.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Nillan, jag bölar fortfarande på skolavslutningar. behöver bara se ett kort avsnitt på TV så sätter det igång. Jag antar att det är mina egna mycket ljusa och fina skolavslutningar som satt sig i mig. På min skola hade vi inte avslutning i kyrkan utan på skolgården med körsång, svenska flaggan och tal från rektorn. Sedan hade varje klass sin egen lilla avslutning på klassrummet.

Ja vädret ……………….vad säger man?

Jag ska ge mig in till stan för att försöka hitta en ett-årspresent till min lilla barnbarn. Hade tänkt ett set med tallrikar och mugg.

Ha en bra lördag!

lottan17
0

Hej! Nu är jag tillbaka från min mini-semester i Dalslad. Här i Vänersborg är det grått och det har regnat. Ingen sommar.

Jag var på skolavslutning igår, mitt syskonbarn gick ur grundskolan. Hon är väldigt bra på att sjunga, hon sjöng för fullsatt kyrka, det var så vackert. Tårarna bara kom.

Syskonbarnet tyckte om smycket, jag var var nöjd.

#3 Fick du ta på någon present?

[GunillaR]
0

Godkväller!

# 4- Jodå jag hittade precis vad jag ville ha i den första butiken jag var i, Åhlens. Så mina inköp idag gick på ett nafs. Härligt när man hittar vad man vill ha, så på direkten Glad

Ja det var ett himla blåsväder vi har i dag. Tänker på Kiss som ska ha koncert idag på Malmö Stadion. Det blir ju inte så trevligt varken för artisterna eller publiken. Jag lär nog höra när de sätter igång Tungan ute

Ha en skön lördagskväll!

fridelfina
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoho! Här är jag! Första veckan som akademiker har avlöpt ok, lite intro har jag fått och igår var det "eget arbete" som gällde… Förvånad

Men det gick bra! Skrattande

Har varit med på "måbradag" och på After Work redan. Igårkväll så kände jag stort behov av att få vara bara jag och lite lugn och ro så jag åkte till vår lilla skogsträdgård och pysslade lite. Sen satte jag mig på en stor sten och bara var. Lyssnade på fåglarna och alla skogens ljud - jordade mig ordentligt.

Här började det blåsa igårkväll och det verkar hålla i sig, kallt och ruggigt är det även här.

Nyss har jag hjälpt dotter med hårtoning och resten av familjen sitter och tittar på Mr Bean tror jag det var.

Själv tar jag mig en sällsynt stund vid datorn - ovanligt lite sånt för en gammal datanörd just nu. Men det blir väl bättre när jag blivit varm i kläderna!

Våra barn har inte skolavslutning förräns i mitten på denna vecka och det här är första gången jag inte kommer vara med dem! Tur att de kunde vara med på min i förra veckan iallafall!

Nu ska jag fortsätta läsa vad ni pysslat med i veckan som gått…

Kram

Skickar med en bild på vår söta "flygplans"kanin! (kolla öronen!)

[GunillaR]
0

Nawwww - så söt han är flygplanskaninen Glad