Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1335 ggr
[Spanaren]
0

God morgon 8/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjille vippen på er alla Tungan ute

Idag ska jag göra en hel del ärenden och jag ska även klippa mig lite.

Ha det bra/ kram Spanaren

nillanb
0

Godmorgon Spanaren och alla andra Glad

Härligt att gå till frissan Spanis  Skrattande

Jag ligger efter med husållsarbetet så i dag ska tvättmasinen användas och dammsugaren motioneras!

Önskar er en fin dag!

lottan17
0

God morgon alla trevliga människor i Sverige. Idag ska jag också tvätta. I kväll blir det grillkväll med lottorna.

Hoppas det blir upphåll, jag får tänka fint och varmt i kväll.

[GunillaR]
0

Goddagens alla!

Jag trodde vi skule få sommar idag, men det har i alla fall slutat regna och det får man vara glad för. Det är dock mulet och just nu lite hotfulla mörka moln i öster. Någon gång då och då blir det en glipa och solen kommer fram.

Jag håller på att jobba med en artikel som jag tänker publicera i morgon. Igår satt jag och jobbade med en bild som är absolut nödvändig för artikeln. Den tog lite tid. Ni förstår när ni ser den.

Jag ska göra färdig artikeln idag och för övrigt inte göra något, inget ansträngande i alla fall, he he.

Ha en fra dag och så hoppas jag på fint grillväder för lottorna ikväll!

Pagan
0

Gokväll go vänner

Blev en låååång dag på jobbet idag. Kommer bli en ännu längre imon så Ni får vara flitiga så jag har något trevligt att läsa när jag kommer hem. Kram

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Elpida
0

God kväll!

Våran minsta dotter blev 8 år idag - hur blev hon så stor så fortObestämd. Hon ska ju vara lite jättelänge!!!! Samtidigt är det ju rätt skönt, det innebär att man inte är lika låst längre när de börjar klara sig själva lite…. Dagen har bestått av frukost på sängen, bakning, spel, jordgubbar med glass och chokladsås. Vi fick vara hemma idag oxå eftersom hon hade lite feber igår - en extra mysdagGlad.

Imorgon blir det jobb igen, ska blir rätt skönt för jag går bara omkring och är jättetrött här hemma…

Ha nu en trevlig tisdagskvällSkrattande

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Isa56
0

Godkväll allesammans Skrattande

Sitter här och undrar hur fem-sex timmar kan försvinna bara i ett nafs.Obestämd Kom hem vid halv tre, då maken hade gjort middag. Sen satt jag en liten stund ute och drack kaffe, jobbade lite med tarotkursen, då kom min yngste son in på messenger så jag snackade en stund med honom. Lite mer Tarot, då dyker min äldste som upp på msn, hihi. snackade med honom ett tag. Nya tag med taroten. Då dök min dotra upp och det blev en stund där med. Haha nu kom min make hem. Men en kvällshälsning lyckas jag få in iallafall. Har ni också sådan dagar när allt kommer på en gång och tiden bara försvinner? Flört

Ha en skön kväll, det som är kvar och sov gott

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

lottan17
0

Hej Lottorna skulle ha grillfest i kväll, det blev inställld här har det regnat hela kvällen. Otur.

[GunillaR]
0

# 6 - Sådant upplever jag mycket ofta. Att plötsligt har en mängd tid gått utan att man egentligen visste vad som hände med den. Men detta beror nog mest på att jag är en tidsoptimist.