Godmorgon söndag 6/6
Godmorgon allesammans 
Svenska flaggans dag idag. Men hos oss blir det ingen flaggning, tyvärr, linan har gått av. Och när vi fäller den så ska den målas också, så flaggningen får vara idag.
Nu ska jag snart gå ut och njuta av sol och värme.
Ha en skön dag.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon!
Nu sitter jag och väntar på sonen och hans familj. Det är Regementets Dag ute på P7 Revingehed, så vi ska strax dra iväg dit. Han jobbar ju där, är kapten i Armén.
Jag var där en gång för länge sedan när han gjorde sin värnpliktstjänst, så det kan ju vara trevligt att uppleva det igen.
Vi hörs ikväll!
Ha en trevlig nationaldag

God Morgon allihop!
Ska ner till tvättstugan nu men återkommer snart!
Kram från en nyexad akademiker! 
God eftermiddag alla
Jag har varit med min familj in till Östersund idag för bla nationaldagsfirande och i samband med den så går den ett motionslopp på 4 mil som min yngste son brukar cykla han håller på att tävla i cykling så han cyklade på 1 timme och 10 min Jag och gubben gick en guidad stadsvandring under tiden
Kram/Doris
Allting är möjligt
#5 Grattis Fridelfina till din nya titel. 

#6 Oj cykla i denna värmen, det är strongt.

Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Det var inte så varmt i Östersund ca 11 grader+ sol och lite blåst så det var perfekt för att cykla!!
Allting är möjligt
Hej. Alla trevliga människor. Jag har jobbat hela dagen, har nyss kommit hem. Vattenfestivalen avslutas idag. Rognedal kommer hit och uppträder. Jag får se om jag går dit. Jag är inte just nu uppladdad, jag är trött. Jag kanske får ta mej i kragen.
Det är första gången på 20 år jag inte är med på Svenska flaggans dag. Jag har allltid varit med, jag är hemvärnslotta då tycker man kan ställa upp om man kan. I år jobbade jag.
Godkväller!
Jag har haft en mycket trevlig nationaldag på Revingehed. Många timmar ute i solen vilket resulterade i mycket solbränd urringning och näsa. Ja, det kom lite på övriga ansiktet också och underarmarna som inte var skyddade.
Det var en stridsuppvisning med mycket pang och boooom. Tur att sonen hade tagit med öronproppar, för jädrans vad pansarskotten small.
Nu tar jag plats i soffan för resten av kvällen - puh!
Och grattis till akademikern Fridelfina!
Kramen!
Grattis Fridelfina till examen. Jag var och hörde på Rognedal, det var ganska bra.

Tack å bock alla som grattat! Bugar å rodnar lite över uppvaktningen!

Ska till mitt nya jobb i morgon för första arbetsdagen, så nu är jag lite nevös och har fjärilar i magen. Ska jobba heltid för första gången sen jag fick barn, det är över 15 år sen…. Å för barnen blir det stor omställning också för de har ju blivit vana vid att ha mig hyfsat tillgänglig under pluggåren. Även fast det varit mycket med skolan har jag ju kunnat plugga på mindre närvarokrävande tid. Fast å andra sidan nu när jag kan närvara så har jag inte annat som pockar på (ja, förutom vardagens plikter som tvätt mm)!
Låter som om ni haft en trevlig nationaldag där ute i Sveriges olika hörn, själva har vi faktiskt inte firat på nåt sätt…
Nu ska jag sova min skönhetssömn så jag orkar ta in alla nya intryck i morgon.
Kram
Lycka till i morgon fridelfina!

.