Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1785 ggr
Isa56
0

Godmorgon Lördag 5/6

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Vaknar upp till en underbar morgon (vet i sjutton vad jag gör härinne då?Flört) Maken iväg och ett par timmars ensamtid ligger framför mig. Den tiden ska jag ägna mig åt att plocka lite nya blommor till skrivbordet, arbeta med tarotkursen, vara härinne och i övrigt bara vara här just nu.Tungan ute Städa och tvätta kan jag göra i eftermiddag, när maken är hemma.Cool

Den här busken har vi utanför huset, den luktar sagolikt gott. Är det någon som vet vad det är för sort, jag tycker den påminner lite porslinsblommans blommor.

Ha en skön dag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Godmorgon Godmorgon

underbart väder, Sverige visar sin vackraste sida här idag. har suttit ute med morgonkaffet och lyssnat på fåglarnas kvitter. Bäst att passa på och njuta för imorgon förutspår SMHI sämre väder och det brukar ju hålla i sig.

Vacker buske Isa, vet inte vad det är för någon sort.

Ha en underbar lördag allihop

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Godmorgon på er Skrattande

Vilken härlig dag den måste bara tas om hand på bästa sätt utomhus!

önskar er en härlig lördag

Gardening 

[GunillaR]
0

Godmiddag!

Det blev sovmorgon för mig. Jag satt uppe och såg en film som inte slutade förrän halv ett.

Det blir en stund i solen idag också men jag ska inte lägga mig parken idag utan på kullarna. Det känns som det är väldigt varmt idag.

Ha en skön lördag!

lottan17
0

Hej Jag har nyss kommit hem, jag har jobbat och varit på vattenfestivalen. Här har det varit sol och blåst lite. God natt

Isa56
0

Nattinatt Lottan Skrattande Sov gott. Jag ska också lägga mig nu. Hoppas du haft roligt på vattenfestivalen.Tungan ute

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

fridelfina
0

Doftschersmin? (vet inte hur det stavas) Men luktar den "tjock smultronsaft" så är det nog den! Flört (hur nu det luktar!)