God morgon 3 juni
Solen gästar oss idag också och det var underbart att stiga upp!
Ikväll är jag och de två minsta hemma själva, tror det blir lite trädgårdsarbete och sedan myskväll! =)
Hoppas ni andra också får en mysig dag!
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
Godmorgon Elpida och alla ni andra 
Sol och ljuvlig värme här nere med.
Kanske mindre skönt när man som jag står vid en varm plastmaskin på jobb.
Men, men det går det med. Vi har fläktar på borden och det ger lite svalka.
Ser nu att det är Sveriges nationaldag på söndag. En röd dag på en söndag borde gett oss ledigt på måndag. Tycker jag men det tycker inte vår chef 
Ha en skön dag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon alla!
Det regnar hos mig, men vad gör det 
#1 Vad tillverkar ni för något?
Har en gång i tiden jobbat på fabrik och Isa jag vad du talar om när du säger varmt ute och varmt vid maskinerna.
Elpida ta´t lugnt med de dina och mys mellan varven på dagtid också *ler*
/kram Spanaren
Hej Spanaren 
På "vår" avdelning tillverkar vi i huvudsak inredningsdetaljer till bilar.
Faktiskt lite tråkigt, hade nog varit roligare att köra typ tallrikar eller små plastaskar.
Eller andra färger än svart, beige och grått.

God morgon i tarotstugorna!
I arla morgonstund en fri delfin glatt studsade upp till klockans sköna larm, tadaaa!
Jippie, dags att väcka ynglet för att tidigt, tidigt gå på samtal i skolan med ynglets pedagog!
De mor delfin och yngel delfin simmade ikapp till skolan ned för vattenfallet, fort, fort - ah inget är som ett tidigt morgondopp!
De tu var framme snart, klockan var kvart i sju enbart.
Pedagog kom på avtalad tid, sen järnet smides rund ynglets handlingsplan inför höstterminens stora steg - upp till de tonåriga delfinernas bassäng.
Ynglet fick mycket beröm av de lärde, kommunikationen var på topp, hem och konsumentkunskaperna var briljanta och ynglets utveckling var strålande, lovande och helt fantastiskt!
Mor delfin, blev mycket glad, likaså hennes yngel!
Tänk bara på att plugga på klockan i sommar och komma ihåg att träna på multiplikationer och divitioner så kommer han målen för sin ålder nå!
I handlingsplanen sattes in att ynglet lite hjälp måste få att hitta knappen till arbetsmotorn när motivationen tryter.
Så vart klockan åtta, och modern återvände uppför vattenfallet mot hemmets lugna sfär, å nu känns det som om jag vill lägga mig på en klippa och vila en stund med Jonh Blund!
Ja, detta mina vänner var min morgon! Resten av dagens schema är att göra utvärdering av min utbildning på eftermiddagen så snart åker jag hemifrån.
Kram å ha en bra dag, här är det varmt och soligt!
En suverän beskrivning. Fridelfina
Tummen upp för dig, hehe

Godförmiddag!
Jag kommer att ta ledigt torsdag, fredag och lördag. Ska koncentrera mig på måleriet och även försöka få en stund i solen.
Vi ses på söndag!
Kramen!
Hej alla goa människor. # 6, ha en trevlig och bra helg.
Här i Västsverige är det sol idag. Det är tredje dagen det är sol, härligt. Jag ska sätta mej vid Vänern en stund.
Jag tog ett tarotkort i dag, jag fick två av mynt( förändring)
Jag ska börja att vara mer ute i rörelse= dansa,resa och vara på konserter,Allt som jag tycker är roligt. Fast jag vill ha min manlige vän.
Min manlige vän har en annan kvinna. Han älskar jag.
God eftermiddag alla
Idag är det inte lika fint väder men för mig gör det inte så mycket ska ta det lugnt idag Jag har fått sommarvik som börjar idag ska jobba natt hela sommaren fast inte alla dar utan ca 65% då blir det 80% i lön tack vare ob tillägg
Jag kommer också att vara ute mycket i naturen och hemma på gården men emellan åt så kommer jag in här
Kram
Allting är möjligt
# 3 Ett jobb är ett jobb och med humor och glada skratt så vinner det mesta i längden
Tack för att du berättade!
Tack mor Delfin för din morgon 
Skapa och vara bara Gilla *ler*
Lottan … njut av livet och se livet som det är! Hinder, men oftast fri passage 
Dolla … grattis till ditt jobb
och naturen den bara är, en livsviktig detalj 
/kram Spanaren
Hej Tack Spanaren. Jag måste leva. Livet är här och nu. Det ordnar sej. Med kärleken och allt
#10 Bra att du är positiv trots allt 

ja här var det fart och fläkt.
Fridelfina du är en sann diktare.
Dolla supergrattis till dig.
Lottan, kärlek övervinner allt - det låter bättre på engelska, men det är så svårstavat
Gilla vet ju att du kommer ha svårt att hålla dig borta och koncentrera dig på annat men försök iallafall
Spanaren, du positiva människa, du e la för go
Till er andra gött att ni finns
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej Pagan. Jag undrar om han var min stora kärlek???
Varför är det så svårt att släppa honom?
#9 Jag har världens mest underbara arbetskamrater, det är mycket skoj, skratt och roliga kommentarer.
Vi hjälps åt så gott det går. Utan dem hade jag inte stått ut. 

#13 Ja Lottan kärleken lyder ju som bekant inte under logiska lagar. 
Kanske skulle du själv försöka besvara dessa frågor vad hos honom var/är så speciellt. Hur fick han dig att känna/må? Hur hade ett liv med honom egentligen blivit? Vad hos honom är det du saknar? kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej pagan. Jag skickar ett personligt meddelande
Hej Pagen, nu har jag skickat ett personligt meddelande