God morgon 1 juni
Godmorgon Spanaren och alla ni andra 
Vilken härlig bild, Tack för den.
Ja! kikar in på Tarot gör jag titt som tätt 
Bara 6 veckor kvar till semester, ska bli så skönt.
Det enda jag planerat för den. är att koppla av och bara göra vad jag vill.
Värmen börjar komma lite smått även om det är lite gråmulet idag.
Ha en skön tisdag
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Godmorgon allihop 
Vilket underbart sommar väder vi fått här nu!
I dag blir det att njuta av trädgården.
ha en skön dag allesammans

GOD MORGON!!! 
Ursäkta att jag "skriker" så här på morgonkvisten men jag har så mycket positiv energi att jag ville väcka upp er ordentligt och dela med mig av mitt överskott! 
Igår hade vi sista seminariet och nu är det bara två skoldagar kvar, varav fredagen är själva examensdagen.
Igår var jag och gjorde en mån- och tacksägelseceremoni i glada häxors lag, tack! 
Nu, mina vänner ska jag njuta av en kort stunds frihet, tomhet och läsa ikapp här på sajten och så ska jag dra kraftdjurskort igen!
Kram på er och ni är alla bäst!
Skickar med en bild på de fina morsdagsrosor jag fick i söndags
Godförmiddag!
Å vilka fina blommor vi har här idag 
Idag är det första dagen i sommarmånaden juni och - det regnar, och regnar, och regnar………….
Men efter regn kommer solsken, sägs det…
Idag blir det måla och skissa och eventuellt bygga lite på min hemsida. Jag har fått till en layout i alla fall.
Ha en bra dag i regn eller sol!
Tack Isa och Gilla och mina blommor fotograferade jag igår morse på vår skogspommis.
/kram Spanaren
Fridelfina, det var riktigt fina rosor, vilken härlig färg det är på dom 
Var in på klart.se en vädersajt och där visade det att det ska klarna upp i eftermiddag här nere i skåne. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Tack, och i min upprymdhet glömde jag ju titta på Spanarens små vilda blommor som var helt bedårande!
Här i Sthlmsområdet är det blå himmel med vita moln, på min dator står det att det är 15 grader varmt.
Har körförbud på bilen som skulle varit besiktigad igår senast och vi har inte tid förrän den 9:e. Kanske ska ta och kolla om det finns några återbud att åka på….
Kram
De sa på lokala vädret att sommaren är på väg nu och att det ska sluta regna i eftermiddag. Blommorna får sig en rejäl rotblöta så jag får väl fylla på med lite näring ikväll.
Och så hoppas jag på sommaren….
# 3 Vackra rosor … det tackar vi väl ordentligt för
… så tack!
God förmiddag
Ja här är det vackert väder solen skiner nyklippta gräsmattor fåglarna kvittrar nu är sommaren här
dolla
Allting är möjligt
Jo jag måste ju berätta!
I torsdagskväll tyckte jag mig se dem, så även i fredagskväll. Och på dagen på lördagen så både hörde jag och såg dem - svalorna !
De har kommit nu, så nu ska det vara sommar. Vi har tornsvalor som bygger på uppe i takåsen på 8-våingshusen. De är helt svarta till skillnad från hussvalan som är vit på undersidan.

Åh, då är det sommar tycker jag med!
Godkväller!
Nu har det äntligen slutat regna. Så nu sitter jag här och väntar på sommaren och solen!
Hej! #3 Vackra rosor, härlig färg. Jag gillar färgen. Här i Vänersborg har det varit sommar. Det har varit 27 grader.
Min brorsdotter slutar grundskolan den 11 juni, jag har varit och köpt ett silversmycke till henne. Hoppas hon blir nöjd, det är svårt att köpa smycken.
# 15 - Men du, kan du inte skicka ner lite sommar till Skåne. Det började regna igen …………

God natt alla goa Tarotisar!