Tarot iFokus

Tarot

Etikett: dagens-tråd
Läst 1194 ggr
Isa56
0

Godmorgon 31/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja här går det livligt till Skrattande Man åker ut rätt som det är och ibland kommer man in igen utan bilderFlört Sen åker man ut igen lika snabbt.

Stackars grabbarna, de sliter nog rätt duktigt med felet.

Äntligen kan börja plocka in lite blommor till skrivbordet.

Det händer inget speciellt här, mer än jobb i eftermiddag/kväll.

Ha en skön dag.

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

nillanb
0

Godmorgon Isa och alla andra Glad

I dag har jag läkarbesök och i kväll ett spännande möte.

jag önskar er en fin dag!

[Spanaren]
0

Hallå … äntligen kom vi in i fokus!

#0 Tack för en helt ljuvlig bild Kyss

#1 Nillan kan verkligen göra oss nyfikna idag Skrattande

Jag trivs och jag hoppas att ni också gör det *ler*

/kram Spanaren

Ps Snart kanske min tarottolkning kommer om inte i fokus ballar ur igen *fniss*

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Så glad jag blev att jag kom in idag Glad 

Det var vissa abstinensproblem igår, he he.

Vädret är inte mycket att hänga i julgranen. Nu är det sista dagen i vårmånaden och imorgon första dagen i sommarmånaden, så nu vill jag ha sol och värme. Det blåste nästanpå storm sent igårkväll. Det vill vi inte ha vid denna tid på året.

Jaha, så väntar dagens sysslor. Måste åka till Lidl och fylla på lite förnödenheter. Sen får jag se vad som lägger sig på prio ett.

Ha en bra dag!

Doris
0

God förmiddag

Äntligen så skiner solen och 10+ grader det ska bli fint här uppe nu ett tag

Kram/dolla

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Hörde på radion och väderrapporten att det skulle regna idag och i morgon. Deppar ihjäl mig juuuueeeee Rynkar på näsanGråter

[Spanaren]
0

#5 Nämen Gilla då Flört då får du väl måla lite sol på ditt staffli istället *ler*.

[GunillaR]
0

# 6 - Får väl plocka fram alla gula färgerna jag har och göra ett "solkludd"

Elpida
0

God eftermiddag!

Här är det fullt ös på jobbet - kul!

Helgen har varit intensivt och det blir inte så mycket datortid längre. Ikväll kör jag sista Zumbapasset innan sommaren - så nu hoppas jag solen och värmen kommer så att jag kan vara ute i skogen istället =).

Önskar er en fortsatt trevlig dag!

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

Pagan
0

Allå Allå

Så trevligt att "se" er allihop. Javisst Gilla, lite abstinens hann det nästan bli, att inte få träffa på er för den dagliga dosen blev ju nästa för mycketTungan ute

Hos mig är det 19+ och alldeles ljuvligt. Sitter och läser ute i det gröna, gissa vad? Enoksens bok om RUNOR så klart! Har kommit till den del där han skriver om nazisternas missbruk av runorna. Kanske ska jag byta till lite roligare litteratur….

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

#7 Visa gärna upp det du målar och som kommer för dig när du hör namnet sol Flört /kram Spanaren

[GunillaR]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 10 - Jag har redan en idé i huvudet, men tyvärr så måste jag jobba på beställningarna först, men idén sitter där den sitter Flört

Däremot så kan jag visa upp gardinerna lite bättre inklusive kise på sängöverkast.

Pagan
0

så najsigt Gilla. Se där ligger kissen oxå. ligger h*n ofta där? Funderade på currylinjer direkt jag såg bilden.

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

[Spanaren]
0

#11 Skissa ned din idé så att du minns den till sen!

Så snyggt det blev Gilla och så den vackra kissen Flört

Fulländat vackert Kyss

Elpida
0

VAd fint Gilla, stilrent och ändå ombonat! Me like! =)

"Du har alltid två val"

Medarbetare på Spiritualism iFokus

[GunillaR]
0

# 12 - Ja hon ligger alltid på den platsen. Utom när jag ligger i sängen för då lägger hon sig uppe vid kudden så att hon kan bli kelad med.

# 13 och 14 - Tackar! Jag trivs väldigt mycket med färgerna och är jätteglad att jag fick tag på detta gardintyg.