Hallå i stugan 29 maj
ja det blir ju varken morgon elller förmiddagshälsning nu när vi kommer igång så sent med hälsningarna.
Vill bara önska alla en fortsatt trevlig lördag och det ser ut som om serverproblemen är avklarde nu. Kram på er.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej Pagan och alla ni andra 
Nää inte blir det mycket gjort. vaknade 7 imorse och kom inte in förrän.
Snacka om abstinensbesvär.
Ingen att "tjöta" med.
Fast solen skiner nu, även om molnen drar runtom.
Fick lägga lite tarotkort och träna lite istället.
Ha en skön fortsättning på lördagen.
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God eftermiddag alla jag har inte varit ut på sidan förr än nu försöker att göra annat istället för jag har lätt för att fastna kvar och surfa runt på i fokus Idag har jag städat och tvättat kläder. Idag har det regnat ute så det har varit en bra syssel sättning
Ha en bra kväll alla
Dolla
Allting är möjligt
godkväll allesammans !
dagen har varit sressig och rörig..nu hoppas jag på en lugn och vilsam kväll.
Godkväll!
Efter att ha gett upp om iFokus så stängde jag datorn och sydde färdigt mina sovrumsgardiner. Har jag fått gardiner på hjärnan? Jag sydde ju nyss nya köksgardiner 
Ja, det är helt rätt - jag är gardinoman! Yepp!
Och naturligtvis kommer här en bild. Jag tog med sängöverkast och lite väggar så att ni ser färgerna. Jag gillar verkligen dessa gardiner! Nu får de hänga uppe tills det är dags med ………..ja, vad vet jag?
Hej på kvällskvisten! Jag kom nyss hem, jag har varit i Skagen hela dagen, fint väder har vi haft. Vilket fin samhälle Skagen är. Jag vill resa mera det gav mersmak.
Morgaine vilka fina gardiner.
vilka gardiner !!! ähh jag får väl plocka fram symaskinen jag med…
Ett mycket vackert och harmoniskt rum. Gardinerna passar jättebra in och är så fina. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag köper gardintyget i 5-metersklipp som är jättebilligt, på Jotex. Har fållat och sytt i veckbandslängder.
Nu är jag faktiskt väldigt nöjd med dessa två fönster. Och det bästa är att de inte kostade så mycket.