Andens anatomi
Läser just nu Andens Anatomi av Caroline Myss. någon som minns/läst den? Väldigt intressant läsning om våra chakror. Blockeringar och energidränering mm vad man kan göra och vad som kan ha lett till olika problem. Mao Andlig orsak till ohälsa.
"Vi kan lära oss att utveckla vår egen intuition så vi förmår sammanlänka ande och kropp. På så vis kan vi själva upptäcka när det finns en obalans i vår andliga energi - innan en sjukdom brutit ut. Och det kan dessutom hjälpa oss att tillfriskna från pågående sjukdomar"
Skulle tro att jag kommer läsa denna bok fler gånger för att ta till mig allt.
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
- Redigerat 2025-02-06 00:58 av Tarotstollan

Jag har läst den men det var rätt så länge sedan, kommer ihåg att jag tyckte att den var mycket bra. Man skulle kanske ta och läsa den igen!
ÅÅh vill ha
vill lära mig att utveckla min intuition Jag vill så jag slår nästan knut på mig själv.
Tack för tipset. 
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Jag har hört talas om denna och blev reda då nyfiken på den, men av någon anledning så har det inte blivit av att jag köpt den.
Du kanske kan dela med dig lite av "godbitarna" 

oj vad svårt Gilla. Gobitar är ju hela boken uppbyggd av.
Kan verkligen varmt rekommendera er att läsa den. kanske finns på biblioteket. Det tar upp alla chakran, bästa och sämsta egenskaperna med energin och vad som händer i vilken del av kroppen när det blockeras på olika sätt. fallbeskrivningar och olika lösningar om ni förstår hur jag menar.
Sajtvärd Tarot
Jag har inte läst den så då har jag något att se fram emot 
dolla
Allting är möjligt
Fantastiskt bra bok att jobba med. Har fördjupat min kunskap om chakran och gett många aha-upplevelser.
En mycket bra bok som jag har i högen på nattduksbordet.
Har även"Min inre borg" och "Heliga kontrakt" 

Kan tänka mig att det blir en ny "gå tillbaka och kolla efter" bok. För var gång jag läser vissa avsnitt så får jag ytterligare ett perspektiv. Än är den ju inte slutläst men vissa avsnitt har jag redan nu fått läsa om för att riktigt kunna ta det till mig. Väldigt glad att jag fann denna.
#8 är det böcker av samma författare?
Sajtvärd Tarot
Ja men då får jag väl skaffa mig denna! Får dock vänta till nästa lön för nu börjar det eka tomt i plånboken.
Påminn mig Pagan!
När det är midsommar så påminn mig!