Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1227 ggr
[Spanaren]
0

Tjille vippen 28/5

Hej svejs i Sveriges avlånga land!

Känner ni som jag att ni är lyckliga för att få se och vara med om allt som sker i naturen under 1 år?

Som nu när allting händer och sker i djurens barnkammare.

Blommor och träd som knoppas och slår ut.

En ev. skön och ljum vind som smeker din kind osv..

Det är fredag - så njut och ta tlllvara på denna dag för denna dag kommer inte igen Flört

/kram Spanaren

[Spanaren]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till och med en vacker knopp fångar mitt intresse :-)

/kram Spanaren

[GunillaR]
0

go förmiddag!

Här regnar det just nu, men det verkar vara ett snällt vårregn utan vindar och detta får min blommor gärna ta emot.

Fasaden på huset ska tvättas och det har kommit hit ett jättemonster med en lift som ska kunna komma upp på 8:e våningen. Monstret kom hit igår eftermiddag och stod parkerad utanför min balkong inatt. Och naturligtvis började denna att brusa och väsa klockan halv åtta i morse. Men den blev flyttad till enden på huset så nu står han där och väser. Hoppas att huset blir rent och fint, där finns ganska mycket smuts nu.

Vad jag ska göra idag har jag inte bestämt ännu, men det blir nog lite tid här framför datorn med skrivande.

Vilken vacker knopp Spanaren. Du är jätteduktig!

Ha en bra fredag!

[Spanaren]
0

Tack Gilla Kyss och du … var bara idag Flört /kram Spanaren

Doris
0

God förmiddag här regnar det också men man får väl acceptera det bara och ta dan som den kommer

Ha en fortsatt bra dag

dolla

Allting är möjligt

nillanb
0

Dagens alla Glad

Morgonen var vackert solig men nu har regnet kommit.

Jag önskar er en skön fredag !

lottan17
0

Hejsan! Här i Vänersborg regnar som spö i backen. Jag har haft fikapaus med en vännina på förmiddagen. Jag hade gjort ananaspaj den fick jag mycket beröm för.

Jag drog ett tarotkort idag, det blev FRED. Att sluta fred och gå vidare, det känns smärtsamt.

Det har varit jobbigt länge i mitt liv, den manlige vännen som jag har haft har en annan kvinna. Jag vill ha ett förhållande med den här mannen.

Jag fick tornet vilket jag tolkar som ett avslutat kapitel. Jag älskar den här mannen.

Skicka många tankar till mej, att jag möter den stora kärleken i sommar.

[GunillaR]
0

# 6 - Oj, det är alltid väldigt jobbigt med sådana förhållanden. Fruktansvärt slitsamt! Men ibland får man inse verkligheten, för hade han älskat dig hade han lämnat den andra kvinnan.

Det finns mening med allt och det finns säkert en eller flera anledningar till att era vägar korsades, att ni både skulle lära något av situationen.

Låt dig själv nu får lugn och ro i ditt hjärta och i din själ. Jaga inte efter någon ny man förrän du vet att du är redo. Bli stark i dig själv först. Men sitt inte inne och gråt utan gör saker, börja med nya aktiviteter som skingrar tankarna och som kanske ger dig nya impulser och nya perspektiv.

Kramar!

[Spanaren]
0

#6 Sänder varma och positiva tankar till dig/ kram Spanaren

Pagan
0

Även här har det regnat mest hela dagen. Fast nu tittar solen lite nyvaket fram och det ser hoppfullt ut.

Ja, äntligen fredag. Denna veckan har varit ovanligt lååång tycker jag. favvoprogrammet på tv - så ska det låta kommer, sedan ska det bli skönt att somna framför tv:n vid 22Flört

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

Isa56
0

Godkväll allesammans Skrattande

Här har det åskat, så pass, så att vi stängde ner datorerna. Men sen kom solen fram. Skrattande

Igår slöade jag och sov. Idag skulle jag en kort sväng inom Klippan Skäms Det tar 10 minuter att köra in (jaja lika kort tid tillbaka Flört) Det "bidde" 3 timmar, Hrm Oskyldig.

Först fastnade jag i bokhandeln, och tittade, gick ut vände gick in igen och kom ut efter en stund med "Asa.Tors hammare" Gudar och jättar i tro och tradition av Ebbe Schön. Och en pocket "Det okända" av Clas Svahn.

En kort "sejour" inom apoteket, sen blev det kondiset där jag köpte några kakor att blidka maken med, hehe. Nåja sen fastnade jag i garnaffären Skäms Tänk, jag kan aldrig gå in i den affären utan att komma ut med en kasse garn eller broderier.Obestämd Ska jag använda allt det där jag har så måste jag bli minst 100 år, om jag ska hinna. Tungan ute

#6 Sänder varma tankar till dig

Relaxing By The Fire

Ha en skön fredagkväll

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

lottan17
0

Tack för den goda responsen från er. Kram på er