Godmorgon 26 maj
Regn och rusk hos mig idag.
Nillan att sitta på sin egen trapp och bara njuta är en riktig fröjd.
Men för dom som ingen trapp har, så kan du/ni alltid öppna erat fönster och släppa in lite solsken (som har det idag) och ställa en stol där för att bara njuuuuta.
Att hitta små stunder av välbehag går bra … bara man är uppfinningsrik 
/kram Spanaren
Godförmiddag!
Strålande sol är det idag och blåsten har lugnat sig. Härligt!
Nu ska jag sätta ut mina blommor igen. Jag har köpt billigt gardintyg på Jotex i 5-meterslängd, så idag ska jag fålla och sy veckbandslängder så att de kommer upp. Ett fint sommarmotiv. Till köket alltså.
Ska ta ett foto när det är klart.
Igår blev jag färdig med en katt-målning, ska ta en bild på den också om en stund.
Ha det bra denna onsdag.
God förmiddag Här är solen bakom alla moln och 8 plus grader
Ha en bra dag
dolla
Allting är möjligt

Godda´alla goa människor
ja Spanaren alldeles riktigt det finns guldkorn i allt, bara man ser det ur rätt perspektiv.
Vill gärna se både katt och gardiner Gilla. För oss mindre kreativa så är det ju trevligt att se hur man kan göra iallafall
Här har vädret varit vad SMHI skulle sagt växlande molninghet med en och annan solglimt, och dessa har jag upplevt ett par iallafall under rasterna idag.
Hoppas på en fortsatt trevlig dag. Kram
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot

Hej hej!
Snart slut på arbetsdagen och jag glider in och kollar läget =). Molnen tornar upp sig och solglimtarna blir färre, jag hoppas bara det är uppehåll några timmar till för vi har lovat minstan att spela minigolf idag…
Spanis, du har så rätt som vanligt - och när jag kommer hem ska jag oxå sätta mig på trappen och njuta av kvällen =)
"Du har alltid två val"
Medarbetare på Spiritualism iFokus
God kväll allesammans 
Konstigt för varje vecka som går, blir jag bara tröttare och tröttare av de veckor jag går upp tidigt.
Så fint det blev Gilla.
Att sy är roligt, jag sydde jeans, västar och skjortor till pojkarna när de var små. Ja åkpåse, kryptäcke och sånt också. Gick en sykurs, sen byggde jag på med en tillskärningskurs på distans, det har jag haft mycket glädje av.
Numera springer jag mest runt med kameran
Måste visa en sådan härlig bild av vårt paradisträd. Våren är en härlig tid.
Ha en skön kväll
Kram Isa
*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
Hej! Här i Vänersborg yhar det varit soligt. Jag har suttit vid Vänern nu i kväll, bara andas lugnt. Man behöver sol vintern är så lång. Fina gardiner Morgaine, dom gillar jag.
Det var ett dåligt foto jag tog, mörkt och dant. Men jag gillar tyget. Tycker det är så härligt sommarfräscht. Och så har jag ju blå väggar som tyget passar perfekt till. Skulle ta en ny bild och så tog batterierna slut.
Jag har sytt mycket i mina dagar. Under en period i början på 80-talet så sydde jag alla mina kläder (utom ytterkläderna). Då var tyger billigt och det lönade sig att sy själv. Men numera så vete sjutton……… Det är väldigt dyrt med både tyg och mönster, men naturligtvis så blir det ju som man vill ha det.
Jag sydde faktiskt ett linne och en tunika som jag hade till min brorsdotters bröllop 2007.
Så här ser det ut (varning för kärring i bilden)
#7 Vackert 
#10 Vackert och en stilig kvinna på bilden … men var är kärringen