Tarot iFokus

Tarot

Etikettdagens-tråd
Läst 1104 ggr
Isa56
0

Godmorgon lördag 22/5

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon allesammans Skrattande

Lite mulet, men skönt ute. Våren är en härlig tid. Jag tycker personligen att värmen i högsommaren kan bli lite för mycket. Man mår inte bra när det är för varmt. Efter denna vinter är våren helt underbar, med fågelkvitter och grönska.

Idag får ni ett tänkvärt citat också.Skrattande

"Skjut upp till i morgon bara det du kan tänkas ha ogjort när du dör"

Pablo Picasso

Också lite blommor med. Flört

Ha en skön lördag

Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻

Pagan
0

Godmorgon Isa. tack för de vackra blomstren

Här bjuds det oxå på friskt och skönt väder. Det står rengörning av trall och räcken mm på agendan idag. Tungt evighetsjobb men så fint det kommer att bliGlad

Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad

Sajtvärd Tarot

nillanb
0

Godmorgon på er Glad

Jag vaknade tidigt i morse och satt på trappen i lugn och ro och drack mitt kaffe, härligt!, massor av små gråsparvar som var ända framme vid räcket jag vågade knappt röra mig.. sitter man så där och tittar så hittar man genast lite jobb Skämsså det slutade med att jag rensade landet på framsidan huset innan frukost!

Jag önskar er en härlig Pingstafton allesammans !

[GunillaR]
0

Godförmiddag!

Idag har jag legat och dragit mig lite extra.

Ingen sol idag. Javisst det är Pingstafton idag. Jag hade tänkt köpa blommor till balkongen, hoppas de har öppet………Annars kan jag ju vänta till måndag.

Kanske man skulle ta en tango med snabeldraken här. Sen ska jag skissa på en ny katt och måla på min gudinna, så inte behöver jag gå sysslolös.

Ha en skön dag!

Doris
0

God eftermiddag på er alla! Det var fint väder igår med strålande sol. Idag är det mulet fast det är 15 grader varmt ute

Allting är möjligt

[GunillaR]
0

Godkväll!

Jag har varit iväg och köpt blommor till en av balkonglådorna och planterat dessa. Det fanns blommor till andra lådan också men jag kunde inte bära mera så jag ska åka dit i morgon och köpa flera. Köpte djuproda petunior, blå lobelia och margeritor.

Men oj så trött jag blev sedan. Skulle sätta mig på balkongen och dricka kaffe och läsa bok, men fick gå in och lägga mig och vila en timme. Men det var ju skönt Flört

Solen tittade fram vid halv fyra tiden och nu är det väldigt varmt och soligt. Folk är ute och grillar på gården.

lottan17
0

Hej! Idag har det varit fint väder i Vänersborg. Jag är lite ledsen. Jag tog tre tarotkort fick nio av bägare ( karisma) ess av stavar (initiativ) bägaredrottningen. Är det någon som kan tolka dessa

[GunillaR]
0

# 6 - Det finns beskrivningar över alla korten. Inga långa beskrivningar men de viktigaste ledorden.

Sen beror ju tolkningen på frågan du ställer.

fridelfina
0

God pingstkväll på er!

Idag har jag fixat nya däck på bilen, storhandlat till skafferi, kyl och frys, köpt kompostgaller, pallkragar och jord till vår skogstomt och planterat en krusbärsbuske och en fin lavendelbuske! Mmmm

Nu ska jag ta något kraftdjurskort och skriva till de som står i kö! Skrattande

[GunillaR]
0

# 8 - Oj oj oj, vad du varit duktig. Wow!

Det blev ingen kattskiss eller mera måleri på gudinnan eftersom jag föll ihop som en hösäck. Hoppas hösäcken har gett sig iväg tills i morgon så att jag kan få jobba på det jag vill göra. Har en Moder Jord också som väntar på att bli målad.

Nattinatt!

fridelfina
0

Trollar bort hösäcken åt dig Gilla! Den lämpar sig bättre som häst eller kaninföda, inte ska den sitta på dina axlar och tynga ned!

Kram å nattinatt