God morgon 20 maj
Hej!
Varmt idag också 
Idag ska jag bjuda er på ett morgoncitat.
Om vi vore felfria, skulle det inte bereda
oss så mycket tillfredsställelse, att
fastställa andras fel.
Quintus Horatius Flaccus
Men sånt sysslar vi inte med inne i vår tarotstuga 
/kram Spanaren
Godmorgon Spanaren och alla ni andra 
Lite soldis och ljumma vindar, så skönt.
Det citatet är så sant så.
Vi känner oss alltid lite duktigare när någon annan gjort fel. 
En vanlig torsdag för mig, jobb i eftermiddag/kväll.
Ha en skön dag och njut av den
Kram Isa

*Du föddes vild. Låt ingen tämja dig. *😁👻
God morgon!
Här är det varmt så in i bomben fortfarande och det njuter jag av i fulla drag. Inte lika lätt att njuta dagtid dock då jag sitter instängd på ett kontor..
Kvällarna är dock ljuvliga!
Hur mår allihop? Känner att jag försummat sajten pga mitt nya jobb men jag försöker titta in så fort jag får tid.
Ha en underbar torsdag i solens sken!
Kram
"Låt själen vara fri"
Godförmiddag!
Vet inte riktigt vad vädret ska bli här. Det verkar som molnen håller på att skringra sig. Men det är behagliga temperaturer i alla fall.
Känner liksom som man har missat maj månad på något sätt eftersom det varit så kallt. Det är ju så otroligt vackert överallt nu med grönska och blommande träd och buskar.
Ha en bra dag!
Godeftermiddag!
Men uscha vilken värme vi fått här nere i söder också. Ingen skön värme utan kvavt och vindstilla. Inge skönt alls. Först klagar man på att det är för kallt och sedan klagar man på att det är för varmt.

Midda´Här har vi haft högsommarväder. Sol och 27 grader, sedan värsta ösregnet med blixt och dunder. Får se om jag vågar vara uppkopplad en stund nu. Middag med nöd och näppe, hade säkert 10 strömavbrott under tiden. Sköna Maj är i sitt esse
Om du tror att du vet allt, är du dåligt underrättad
Sajtvärd Tarot
Hej! God kväll, här i Vänersborg har varit lika varmt idag som i går